۰

تفتان ما خبر می دهد: مکانهای نیمه کاره محل تجمع معتادان در خاش/ فعالیت معتادان در خانه های تیمی

مکانهایی که بصورت نیمه کاره در خاش رها شده اند به خانه امن معتادان پرخطر تبدیل گشته اند که معتادان بصورت تیمی در آنها حضور پیدا می کنند و قطعا در آنها هرگونه فساد و جرم رخ می دهد.
تفتان ما خبر می دهد: مکانهای نیمه کاره محل تجمع معتادان در خاش/ فعالیت معتادان در خانه های تیمی
به گزارش خبرنگار سرويس اجتماعي تفتان ما، از بسیاری نقاط خاش خبر می رسد که معتادان به بهانه های مختلف برای تامین نیازهای خود به مردم محل مراجعه داشته و برای آنها در لحظات مختلف شبانه روز ایجاد مزاحمت می کنند.   محمد جمالزهی از ساکنان اطراف بیمارستان امام خمینی خاش بیان کرد: حضور معتادان زن و مرد و بزرگ و کوچک که بسیار پر خطر هستند در منطقه ما آرامش و آسایش را از خانواده ها سلب کرده است.   وی اظهار کرد: این معتادان در شب و روز به بهانه گرفتن کبریت، آب، نمک، مواد خوراکی و غیره درب منازل مردم را می زنند و به راحتی و با آرامش در محل فعالیت خود بیتوته می کنند.   عبدالرحمن پسکوهی هم گفت: معتادان در نزدیکی بیمارستان امام خمینی و محله اسلام آباد و غیره حضوری آزار دهنده دارند.   در همین رابطه مسافر شهنوازی رئیس اداره ورزش و جوانان خاش گفت: از آرزوهای من همین است که بتوانم برای جوانان شهرم کاری بکنم تا آنها از دام اعتیاد و مفاسد اجتماعی رهایی پیدا کنند.   وی اظهار کرد: وجود حتی یک معتاد در جامعه نگران کننده و موضوعی دردآور است لذا امیدوارم با همکاری و همراهی مسئولان و اقشار جامعه بتوانیم به سلامت افراد جامعه کمک کنیم.   عیدمحمد قلندرزهی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر خاش هم گفت: اعتیاد در یک جامعه سالم و با نشاط معضلی دردآور و آزار دهنده بوده که آسیب‌های ناشی از آن دامن گیر اکثر افراد در اجتماع می باشد.
وی با اشاره به اینکه  بیکاری، فقر، فراهم نبودن شرایط زندگی سالم و مطلوب در خانواده و اجتماع از عوامل مهم در گرفتار شدن فرد در دام اعتیاد است، بیان کرد: مهمترین دغدغه خانواده ها و مسئولان در شرایط کنونی مقابله با معضل اعتیاد است.
وی افزود: پایین آمدن سن اعتیاد، گرفتار شدن زنان و تصیلکردگان در دام آن هشدار دهنده است لذا برنامه ریزی برای مشارکت دادن اقشار جامعه جهت اداره امور، کمک به ایجاد اشتغال، توجه به معیشت افراد در کنار توجه به مباحث فرهنگی، علمی، آموزشی، فرهنگی، اقتصادی، تفریحی و گردشگری، ازدواج و غیره می تواند در جامعه نشاط و امید به وجود بیاورد.
قلندرزهی گفت:بخش بزرگی از مشکلات و ناهنجاری ها، سرقت و دزدی ها، قتل و غارتها، معضلات و آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد بوده که می طلبد برای مقابله با آن همه اقشار جامعه دست در دست هم بدهند و آن را از جامعه محو و ریشه کن کنند. وی افزود: برنامه ریزی متناسب با نیاز اقشار جامعه عاملی مهم برای کاهش دادن آسیب های اجتماعی است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب: 439934
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *