۰

برقراری عدالت مهمترین وظیفه قاضی است

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: برقراری عدالت مهمترین وظیفه قاضی است و دستگاه قضایی و شخص قاضی در فرهنگ دینی ما از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.
 برقراری عدالت مهمترین وظیفه قاضی است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس دادگستری شهرستان زهک اظهار کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان مردمی نجیب، صبور و کم توقع هستند و این پشتوانه بسیار خوبی برای قضات استان است  تا خدمات ارزنده ای را به مردم این استان ارائه کنند.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه علما بزرگان و ریش سفیدان باید به دستکاه قضایی کمک کنند، افزود: دستگاه قضایی باید در بین مردم اقتدار داشته باشد.
وی گفت: امید مردم باید در دستگاه قضایی تقویت شود، اقتدار دستگاه قضایی عمران، آبادانی و پیشرفت را به دنبال دارد.
حمیدی با تاکید بر اینکه باید قدردان مردم این استان باشیم، بیان کرد: آن طور که تلاش می‌کنیم باید همانقدر هم قدردانی کنیم، نجابت مردم سیستان و بلوچستان در هیچ جای کشور دیده نمی شود، این افتخار بزرگی است که خدمتگذار مردم این منطقه هستیم.
رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: خدمت به مردم در این نظام افتخار بزرگی است و خداوند را شاکر و سپاسگزاریم که این فرصت را به ما داده است، دستگاه قضایی و شخص قاضی در فرهنگ دینی ما از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه برقراری عدالت مهمترین وظیفه قاضی است،گفت: قضاوت از منصب‌های بزرگ پیامبران است و جایگاه بسیار رفیع و بلندی دارد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 440198
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *