۰

رفع تصرف بیش از 1020هکتار از اراضی ملی در سیستان و بلوچستان/ برخورد بدون اغماض با متصرفان

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از رفع تصرف بیش از 1020 هکتار از اراضی ملی در سیستان و بلوچستان خبر داد.
رفع تصرف بیش از 1020هکتار از اراضی ملی در سیستان و بلوچستان/ برخورد بدون اغماض با متصرفان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی در زاهدان  از رفع تصرف بیش از 1020 هکتار از اراضی ملی در سیستان و بلوچستان خبر داد.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: علی رقم همه تلاش های صورت گرفته هنوز شاهد تصرف اراضی دولت در برخی از مناطق هستیم که متولیان و مسئولان حراست از اراضی ملی در جلسه شورای حفاظت از اراضی گزارش های لازم را ارائه می دهند و مصوبات پیگیری و اجرا می‌شود.
وی افزود: از ابتدای سال تا کنون بیش از 1020هکتار از اراضی ملی در سیستان و بلوچستان تصرف شده است که 1006 هکتار در حوزه منابع طبیعی بوده است.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با تاکید بر برخورد جدی با متصرفات اراضی کشاورزی نیز گفت: افرادی که اقدام به تصرف می‌کنند و یا چاه غیر مجاز حفر می‌کنند بدانند حتما در حاکمیت این انگیزه وجود دارد که با این افراد برخورد جدی شود و در واقع تمام هزینه هایی که برای تصرف غیر قانونی می کنند بیهوده است.
حمیدی بیان کرد:  اگر کسی می خواهد طرح کشاورزی را اجرا کند دولت تمهیدات بسیار خوبی در نظر دارد و استقبال می کند لذا  مجوز های لازمه را اخذ  و سپس به صورت قانونی اقدام به ساخت و ساز کنند.
وی با تاکید بر افزایش نظارت ها نیز گفت:  مسئولان و متولیان نیز باید نظارت ها را افزایش دهند تا جلوی تصرفات غیر قانونی گرفته شود و در واقع نظارت ها باید همگانی و مستمر باشد تا با کوچکترین تصرف در کمترین زمان و در همان ابتدای تصرف برخورد های لازم صورت بپذیرد.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: تقاضایی که از مردم داریم این است که تصرفاتی که در حوزه هر شهری انجام می شود مردم در مرحله اول شاهد و ناظر هستند که باید مرم گزارش کنند تا اقدامات لازم برای رفع تصرف سریع تر انجام شود.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 441702
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *