۰
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال خاش:

تحریم های جدید کاملاً مغایر با برجام است/ مسؤولان در مقابل گستاخی های آمریکا پاسخ محکمی بدهند

امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش گفت: تحریم های جدید کاملاً مغایر با برجام است و از همان ابتدا مشخص بود که آمریکا هرگز قابل سازش و اعتماد نیست.
 تحریم های جدید کاملاً مغایر با برجام است/ مسؤولان در مقابل گستاخی های آمریکا پاسخ محکمی بدهند
مولوی یونس هاشمزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به وضع تحریم های جدید علیه ایران با حداکثر آرا در آمریکا، اظهار کرد: برجام از همان ابتدا مشخص بود که هیچ اثر مثبتی برای ایران ندارد بلکه سبب تشدید و افزایش تحریم ها نیز و گستاخی مسئولان و رئیس جمهور آمریکا نیز شده است.
 
وی با بیان اینکه ایران اسلامی همواره بر تعهدات خود پایبند بود، تصریح کرد: تحریم های جدید بسیار پیچیده تر از قبل و به مادر تحریم ها لقب گرفته است.
 
مولوی هاشمزهی بیان کرد: تحریم های شب گذشته آمریکا بر علیه ایران اسلامی مغایر با بندهای مذاکرات برجام است و این تحریم ها و تهدیدات درباره مسائل موشکی و اتهام ایران در حمایت از تروریست بهانه برای افزایش و اضافه کردن تحریم ها بود.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش با بیان اینکه آمریکا همواره به دنبال تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استٰ اذعان کرد: استکبار جهانی از قدرت و عظمت سپاه در منطقه هراس دارد اما باید بداند که ایران اسلامی هرگز در مقابل تحریم های قبل و جدید سر تعظیم فرود نمی‌آوریم و آمریکا هر غلطی می خواهد انجام دهد.
 
وی اظهار کرد: مسئولان باید نسبت به تحریم های جدید آمریکا واکنش جدی نشان دهند و بدانند که آمریکا هرگز قابل مذاکره و سازش نیست؛ تنها راه پاسخگویی به قلدرها، درشتی کردن و بلکه خرد کردن گردن آنان است و این دیدگاه اسلام در مقابله با دشمن است.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 440342
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *