۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

دوران جنگ تحمیلی دانشگاه عظيم تاريخي برای همه ملت است/ اقتدار نظامی ایران اسلامی، آمریکا را وحشت‌زده کرده است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: دوران جنگ تحمیلی دانشگاه عظيم تاريخي برای همه ملت است و كشور ايران امن ترين كشور در منطقه است و اين امنيت به بركت تبعيت از رهبر انقلاب اسلامي و سخنان مقتدرانه ايشان است.
دوران جنگ تحمیلی دانشگاه عظيم تاريخي برای همه ملت است/ اقتدار نظامی ایران اسلامی،  آمریکا را وحشت‌زده کرده است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازكزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: تقوا بمعناي بازداشتن و جلودارنده نفس از بدي ها و زشتي و پليدي است و سلام ميوه و ثمره تقوا است و بايد انسان با تقوا راه سعادت را در پيش گيرد و از پروردگار اطاعت كند.
 
وي تصريح كرد: مسئله مهم سلام و احوال پرسي يكي از معارف عميق اسلام است كه نشر آن بركات بسيار زيادي در زندگي ما دارد.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به هفته خانواده، گفت: بدون خانواده آسوده و آرام انسان نميتواند طعم زندگي را بچشد و زنان وظيفه دارند محيط خانواده را براي همسر و فرزندانشان يك محيط امن و آرامي قرار دهند و  بايد بنيان خانواده را زن حفظ كند و از پاشيدگي و تفرقه در محيط خانواده جدا كند.
 
وي با اشاره به فرارسيدن هفته دفاع مقدس، بيان كرد:‌ كشور ايران امن ترين كشور در منطقه است و اين امنيت به بركت تبعيت از رهبر انقلاب اسلامي و سخنان مقتدرانه ايشان است.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه همه ي مسلمانان جهان به رهبر انقلاب افتخار ميكند، گفت: در دوران هشت سال جنگ تحميلي ملت ايران ثابت كرد با پيروي از ولايت مي تواند در تمامي ميدان هاي نبرد موفق شود.
 
وي خاطرنشان كرد: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي در برابر ايران اسلامي ناتوان و ضعيف هستند و در دوران جنگ تحميلي رزمندگان براي كشور ايران اسلامي افتخارآفريدند و این فداکاری‌ها باید به نسل جوان انتقال داده شود.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به آيه 60 سوره انفال، گفت: پروردگار متعال در قرآن مجيد به درستي شیوه و روش مقابله نظامی با دشمنان اسلام را تبیین فرموده و ما باید بدانیم که اقتدار نظامی بخصوص در زمینه دفاعی مهم‌ترین عامل بازدارنده دشمنان برای تعرض به کشورمان است.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به آغاز سال تحصيلي، بيان كرد: سعادت و پيشرفت يك كشور به آموزش و پرورش و تحصيلات بستگي دارد و بايد در اين مسئله مهم تمامي موانع و مشكلات از سرراه برداشته شود تا ايران اسلامي از نظر علمي نيز همواره در منطقه موفقيت هاي چشمگيري داشته باشد.
 
انتهای پیام/
جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 441425
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *