۰
رئيس اداره تعاون، كار و رفاه امور اجتماعي خاش:

شهدای گمنام امروز باعث عزت و افتخار ملت ایران هستند

رئيس اداره تعاون، كار و رفاه امور اجتماعي شهرستان خاش گفت: شهدای گمنام امروز باعث عزت و افتخار ملت ایران و خانواده معظم اين شهيدان عزيز، اسطوره و طلایه دار صبر و استقامت هستند.
شهدای گمنام امروز باعث عزت و افتخار ملت ایران هستند
احمد جمشيدزهي حاشيه آيين غبارروبي و عطرافشاني قبور مطهر شهداي گمنام شهرستان خاش به مناسبت هفته تعاون، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: امروز به بركت خون شهيدان هشت سال جنگ تحميلي، انقلاب اسلامي دستاوردها و نتايج بسيار مهمي در عرصه هاي سياسي، دفاعي، امنيتي و علمي دارد.
 
وي بيان كرد: رهبري حضرت آيت الله خامنه اي و حمايت ها و همراهي مردم و رشادت و جانفشاني هاي شهيدان و رزمندگان در زمينه هاي مختلف انقلاب سبب دست يافتن اين كشور به موفقيت هاي پي در پي شده است.
 
جمشيدزهي خاطرنشان كرد: تعاونگران شهرستان خاش با حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های این عزیزان و الگو قراردادن رشادت ها و فداکاری های آنها در راه حفظ و اعتلای میهن اسلامی تلاش خواهند کرد.
 
وي با بيان اينكه انقلاب اسلامي در حقيقت انقلاب نور بود، گفت: انقلابي كه بر پايه و اساس استقلال و حمايت هاي مردمي و خوباوري ملت رقم بخورد بدون شك انقلاب نور است.
 
جمشيدزهي ادامه داد: شهادت از جمله ارزش هایی است که در ادیان پیش از اسلام نیز وجود داشته است اما در انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ما شاهد احیاء بسیاری ارزش ها و از جمله شهادت بودیم.
 
وي با بيان اينكه دشمنان جهت حذف اسلام و انقلاب بسيار تلاش مي كنند، خاطرنشان كرد:  هدف از برگزاري اينگونه مراسمات در واقع گراميداشت ياد و خاطره امام راحل و تعميق بخشيدن به درس آشنايي با ارزش هاي دفاع مقدس است.
 
رئيس اداره تعاون، كار و رفاه امور اجتماعي شهرستان خاش اذعان كرد: بدون شك برگزاري اينگونه مراسمات و غبارروبي گلزار محمدي ظرفيت گسترده و عظيمي جهت فرهنگسازي ارزش هاي ناب اسلام در نسل جديد جامعه است.
 
جمشيدزهي اظهار كرد: بي شك مقام شهادت مقامي بسيار عظيم در نزد پروردگار متعال است و شهيدجاويد خواهد ماند زيرا به توحيد وصل شده و هرگز فراموش نخواهد شد.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، شرکت کنندگان به مناسبت هفته تعاون با در دست داشتن گل و گلاب، مزار شهداي گمنام را غبار روبی، عطر افشانی و گلباران کرده و بار دیگر با آرمان های شهیدان والامقام دوران حماسه و دفاع تجدید عهد و پیمان كردند.
 

 
همچنين به مناسبت هفته تعاون از 20 مدير تعاوني قاري و حافظ قرآن تجليل شد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 441246
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *