۰
معاون سياسي اجتماعي فرماندار خاش:

وزارت كار بايد با پرداخت تسهيلات زود بازده از شركت هاي تعاوني حمايت كند

معاون سياسي اجتماعي فرماندار شهرستان خاش گفت: وزارت كار بايد با پرداخت تسهيلات زود بازده از شركت هاي تعاوني حمايت كند و چرخه توليد بايد در اين شركت ها رونق پيدا كند.
وزارت كار بايد با پرداخت تسهيلات زود بازده از شركت هاي تعاوني حمايت كند
به گزارش تفتان ما، محمد احمدي بولاغي در ديدار با تعاوني هاي برتر شهرستان خاش كه در محل فرمانداري برگزار شد، اظهار كرد: تعاوني هاي كوچك و زود بازده در اشتغال و توليد نقش حياتي و مهمي دارند و لذا بايد وزارت كار با ارائه خدمات و تسهيلات از آن ها حمايت كند.
 
وي بيان كرد: درسالی که ازطرف مقام معظم رهبری به عنوان سال "اقتصادمقاومتی و تولید واشتغال" نامگذاری شده است تعاونی ها می توانند نقش مهمی داشته باشند.
 
احمدي بولاغي تصريح كرد: شركت هاي تعاوني و نيروهاي آنان به عنوان یکی از بزرگترین اقشار جامعه و از افرادی تلاشگر و زحمت‌کش هستند که دین مبین اسلام نسبت به جایگاه آن‌ها تاکید بسیاری داشته است.
 
وي اذعان كرد: شهرستان خاش از ظرفیت ها و استعدادهاي فراوان خدادادی برخوردار است که ضرورت دارد با شناسایی دقیق این ظرفیت ها و استفاده مطلوب در آن ها، زمینه های رونق هر چه بیشتر این شهرستان فراهم شود.
 
معاون سياسي اجتماعي فرماندار خاش اظهار كرد: رضایت مردم یعنی رضایت پروردگار متعال و لذا بايد مسئولين در خدمات رساني هرچه مطلوب تر به مردم و شهروندان تلاش كنند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 441248
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *