۰
نماينده مردم شهرستان خاش:

ایران هرگز اجازه بازدید از تسلیحات و مراكز نظامی را به آمريكا نمی‌دهد/ مسئولان ايران بايد جواب یاوه گویی ها و روياپردازي هاي استكبارجهاني را بدهند

نماينده مردم شهرستان خاش و عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي گفت: ایران هرگز اجازه بازدید از تسلیحات و مراكز نظامی را به آمريكا نمی‌دهد و استكبار جهاني همواره به بهانه های مختلف به دنبال راهی جهت خروج از برجام است.
ایران هرگز اجازه بازدید از تسلیحات و مراكز نظامی را به آمريكا نمی‌دهد/ مسئولان ايران بايد جواب یاوه گویی ها و روياپردازي هاي استكبارجهاني را بدهند
علي كرد در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به سخنان اخیر نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد مبنی بر اینکه "اگر بازرسی از سایت‌های نظامی ایران رویا است، پایبندی ایران به برجام هم رویا است" اظهار کرد: ايران به هيچ عنوان اجازه بازديد از سايت و امكان نظامي را نخواهد داد و استكبار جهاني به بهانه هاي واهي و پوچ همواره به دنبال زير پاگذاشتن برجام است و لذا بايد آرزو بازديد از پايگاه هاي نظامي ايران را با خود به گور ببرد.
 
وي با بيان اينكه بازديد از پايگاه هاي نظامي از نظر هر انسان داراي فكر و انديشه اقدامي نامعقول و غير منطقي است، تصريح كرد: قدرت نظامي و توان رزمي هر كشور طبق قرآن كريم هرگز نبايد براي ساير كشورها نمايان شود.
 
كرد ادامه داد: مسئولان ايران بايد در مقابل درخواست هاي غيرقانوني استكبار جهاني با شجاعت و صلابت ايستادگي كنند و نسبت به اين خواسته ها پاسخي صريح و روشن بدهند تا آمريكا و ايادي آن ها بدانند كه بازديد از پايگاه هاي نظامي ايران خطوط قرمز نظام است و هرگز عملي نخواهد شد.
 
وي با بيان اينكه براي هر زره از اين خاك ايران اسلامي جوانان بسياري خون دادند، گفت: ملت ايران اسلامي هرگز اجازه نخواهند داد تا هيچ شخصي به خاك ايران تجاوز و يا بخواهد از پايگاه هاي نظامي آن بازديد كند.
 
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه مراكز و پايگاه هاي نظامي حساس ترين نقطه هر كشوري هستند، تصريح كرد: هيچ شخصي بدون اذن و اجازه رهبر انقلاب حق بازديد از مراكز و پايگاه هاي نظامي را ندارد.
 
كرد با بيان اينكه ادعاي بازديد از مراكز نظامي ايران بهانه جديد آمريكا براي نقض برجام است، گفت: كشورهاي اسلامي با حفظ وحدت و برادري هرگز نبايد اجازه دخالت استكبار جهاني در امورات را بدهند چرا كه آمريكا و ايادي آنان به دنبال تسلط بر كشورهاي اسلامي هستند و استكبار جهاني بايد بداند كه ایران با تکیه بر توان داخلی و اراده ملی از هیچ کشوری ترسی نداشته و سخنان یاوه را قبول نخواهد كرد.
 
وي اذعان كرد: كشور ايران اسلامي ابر  قدرت جهان است و هرگز اجازه نخواهد داد تا بيگانگان با هر وسيله اي از مراكز و پايگاه هاي نظامي آن بازديد كنند و آمریکا هیچ حقی نسبت به اين مسئله ندارد.
 
عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: رهبر انقلاب چندين بار در سخنان خود در خصوص عدم اجازه بازديد از مراكز نظامي به بيگانگان تاكيد كرده است كه بايد مسئولين به اين فرمايشات و دستورات توجه كنند.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 441328
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *