۰
نماينده مردم شهرستان خاش:

استعفای "سعد حریری" دسیسه رژيم صهيونيستي است/ سعودی ها به دنبال ایجاد تنش و ناامني در لبنان هستند

نماينده مردم شهرستان خاش و عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي گفت: استعفای "سعد حریری" دسیسه ای رژيم صهيونيستي است و پروژه‌ جدید آمریکائی‌ها برای ایجاد ناامنی و تنش در منطقه است.
استعفای "سعد حریری" دسیسه رژيم صهيونيستي است/ سعودی ها به دنبال ایجاد تنش و ناامني در لبنان هستند
علي كرد در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه اقدام دولت عربستان در بازداشت سعد حريري يك گروگان گيري رسمي و واضح است، اظهار كرد: دولت عربستان سعد حريري را گروگان گرفته و اين مسئله از نظر مقوله امنيتي امري مهم است چرا كه رژيم صهيونيستي غاصب را در حاشيه امن قرار داده است.
 
وي با بيان اينكه گروگان گيري سعد حريري توسط دولت عربستان به دنبال شكست هاي داعش و ريشه كني اين گروهك تكفيري در منطقه صورت گرفته است، گفت: اين سناريوي جديد آمريكا صهيونيستي و رژيم غاصب اسرائيل است و كشورهاي مسلمان منطقه بايد در اين خصوص واكنش صريح و جدي داشته باشند.
 
كرد با بيان اينكه استعفاي حريري يك مسئله جديد در نظام ديكتاتوري است كه رئيس يك دولت را در كشوري ديگر مجبور به استعفا كنند، تصريح كرد: حركت بسيار زشت و سخيف دولت عربستان در خصوص استعفاي اجباري حريري در هيچ نظامي قابل قبول نيست و اين اقدام در حقيقت يك نوع پشت كردن به اراده مردم لبنان با دولتي مستقل است.
 
وي با بيان اينكه استعفاي حريري سبب التهاب و آشوب در منطقه خواهد شد، افزود: كشورهاي منطقه نبايد امورات كشور خود را به دست ساير كشورها بسپارند و ايران اسلامي افتخار مي كند كه يك نظام سياسي مستقل دارد و خود براي مردم كشورش تصميم مي گيرد.
 
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: استعفاي حريري نقشه و فتنه جديدي براي حزب الله لبنان بوده و عربستان مي خواهد مردم لبنان را در برابر حزب الله قرار دهد و زمينه را جهت يك نوع عمليات نظامي با بعضي از كشورها آماده كند.
 
وي با بيان اينكه حمله دولت سعودي به يمن و لشكر كشي به بحرين و الان ايجاد بحران در لبنان همه در راستاي حمايت از گروهك هاي ترويستي منطقه است، اذعان كرد: اين حركات سبب ايجاد ناامني و آشوب در منطقه مي شود و صلح و آرامش كشور را بر هم مي زند.
 
عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: دولت سعودي به دنبال ايجاد جنگ رواني عليه ايران و حزب الله لبنان است تا از اين طريق جبهه مقاومت را تحت فشار قرار دهد و به اهداف شوم و پليد خود دست پيدا كند اما اين آرزوي خود را بايد با خود به گور ببرد.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 442424
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *