۰
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال خاش در گفت و گو با تفتان ما؛

فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر زیر بنای همه احکام اسلام است/ باید این فریضه در جامعه فرهنگ سازی شود

امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش گفت: فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر زیر بنای همه احکام اسلام است و احیای فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر مانع گسترش فساد در جامعه می‌شود.
فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر زیر بنای همه احکام اسلام است/  باید این فریضه در جامعه فرهنگ سازی شود
مولوی یونس هاشمزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بیان اینکه در عصر حاضر مصداق عملی امر به معروف، نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام دنیاست، اظهار کرد: در شرایط کنونی منکرها همان طاغوتیان زمان هستند که هی بویی از انسانیت نبرده و مردم بی دفاع و مظلوم را قتل عام می کنند.
 
وی با بیان اینکه باید فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر به صورت درست و صحیح در جامعه اجرا و عملی شود، تصریح کرد: اگر چنانچه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه نشود بدون شک بدی در جامعه ترویج و گسترش پیدا خواهد کرد و بدی ها و نیکی ها محو می شوند و این به ضرر ملت و خطرات بسیار جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.
 
مولوی هاشمزهی گفت: در عصر کنونی دشمنان نظام از هر راهی برای تخریب و ضربه زدن به نظام استفاده می کنند و ترفندها و توطئه های خود را می خواهند پیاده سازی کنند و لازم است ملت با انجام فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر این نقشه ها را خنثی و دشمنان را مایوس و ناامید کنند.
 
وی بیان کرد: پروردگار متعال در آیه 104 سوره آل عمران به وضوح مسلمانان را به امر به معروف و نهی از منکر امر فرموده است که نشان دهنده اهمیت این فریضه در اسلام است.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش با بیان اینکه همه مسلمانان موظف هستند جهت ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند، اذعان کرد: دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر راه حمایت و حفاظت از دین محمدی(ص) و مبارزه و مقابله با منکران، مفاسد، انحرافات و تباهی‌ها است.
 
وی اظهارکرد: جامعه نباید از فریضه امر به معروف و نهی از منکر خالی باشد زیرا در صورت بی توجهی به این امر مهم و واجب، فساد بر اجتماع غالب می شود و لذا ضرورت اجرای این دو فریضه بیش از پیش نیاز است.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 441444
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *