۰
عضو شورای اسلامی شهر خاش:

داغ شدن بحث انتخاب شهردار خاش/ هشت نفر برای تصدی پست شهرداری خاش کاندیدا شدند

عضو شورای اسلامی شهر خاش گفت: هشت نفر برای تصدی پست شهرداری اين شهرستان کاندیدا شدند كه از روز يكشنبه برنامه هاي اين افراد بررسي خواهد شد.
داغ شدن بحث انتخاب شهردار خاش/ هشت نفر برای تصدی پست شهرداری خاش کاندیدا شدند
عیدمحمد قلندرزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: به دنبال فراخوان شورای اسلامی شهر خاش در دوره پنجم برای انتخاب شهردار جدید هشت نفر برای این منظور ثبت نام و کاندیداي تصدی پست شهرداری خاش شده اند.
 
وي بيان كرد: شهردار خاش باید فردی باشد که از شهر، شهرداری و شورا شناخت داشته و همچنین دارای تحصیلات، تجربه، تعهد، تخصص و توانایی باشد.
 
قلندرزهي گفت: با اتمام طرح فراخوان پست شهرداری خاش تعداد ۸ نفر تا پايان ساعت اداري پنجشنبه گذشته ثبت نام كرده اند و انتخاب شهردار خاش نيز طبق قانون و در چهارچوب شهرداری انجام مي شود.
 
وی با بیان اینکه امیدوارم در انتخاب شهردار خاش بتوانیم از ميان بهترین بهترین‌ها، متخصص‌ترین و با شناخت‌ترین را انتخاب کنیم، افزود: در انتخاب شهردار باید به خواسته و نگاه مردم توجه کرد و افرادی انتخاب شوند که به خواسته شهروندان خاشي نزدیک‌تر هستند.
 
عضو شوراي شهر خاش خاطرنشان كرد: از دوازدهم شهریور ماه طبق برنامه زمانبندی به شرایط احراز داوطلبین پست شهردار رسیدگی و پس از جمع بندی و مطالعه برنامه های آنها و اعلام نظر اعضای شورای شهر تاریخ دفاع و مصاحبه هر یک از نامزدهای فوق به اطلاع شان خواهد رسید.
 
وي با بيان اينكه برخي از اسامي كه براي تصدي شهرداري خاش اعلام حضور كردند توانایی لازم برای شهردار شدن را ندارند، ادامه داد: شوراي شهر خاش 7 نفره است و همه با ديد كارشناسي و منطقي راي آخر را خواهند داد.
 
قلندرزهي اذعان كرد: خودم را وکیل مردم خاش و حدود 85 هزار نفر از شهروندان مي دانم و امیدوارم بتوانم در چهارسال آینده با تجربه چندساله کار مدیریتی در پست‌های مختلف گامی در راستای عمران و آبادانی شهر خاش بردارم.
 
وی با بيان اينكه صادقانه و در راستای علاقه به شهرم خاش و به احترام رای مردم 100 درصد وقت خود را صرف مردم می‌کنم، اظهار كرد: باید به مسائل رفاهی پرسنل شهرداري بیش از پیش توجه شود، اگر بخواهیم تکریم ارباب رجوع داشته باشیم باید قبل از آن، تکریم کارکنان را داشته باشیم چرا اگر پرسنل تکریم شده و به رفاهیات آنها برسیم با روحیات بیشتری به مردم توجه می‌کنند.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 441118
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *