۰
فرمانده سپاه خاش:

هفته دفاع مقدس عرصه حضور شجاعانه ملت ایران در مقابل لشکریان کفر و استبداد بود/ اجرای بیش از یکصد برنامه هفته دفاع مقدس در خاش

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش گفت: هفته دفاع مقدس و دوران هشت سال جنگ تحمیلی عرصه حضور شجاعانه و سرشار از غرور و افتخار ملت انقلابی ایران در مقابل لشکریان کفر، نفاق و استبداد و دولتهای زورگو و مستکبر بود.
هفته دفاع مقدس عرصه حضور شجاعانه ملت ایران در مقابل لشکریان کفر و استبداد بود/ اجرای بیش از یکصد برنامه هفته دفاع مقدس در خاش
سرهنگ پاسدار حسن فضلی در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار کرد: شرافت و عزت ایران در هشت سال جنگ نابرابر مقابل جبهه‌های حق بر علیه باطل به دنیا ثابت شد.
 
وی افزود: عظمت و ابهت کشورمان در دوران دفاع مقدس با اتحاد یکپارچه و یکدلی و یکرنگی و ایمان مردم ایران به خدای متعال نمایان گشت و دشمنان دریافتند که نمی توانند مقابل ملت شجاع و همیشه در صحنه ایران صف آرایی کنند و همین امر در 38 سال از عمر نظام اسلامی سبب نقش برآب شدن توطئه های دشمنان شده است.
 
وی با قدردانی از حضور حداکثری اقشار مردم در صحنه های انقلاب و پاسداشت مقام شهیدان ادامه داد: افزون بر 100 عنوان برنامه ویژه گرامی داشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان پرشور برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار فضلی بیان کرد: به همت یگانهای مختلف بسیج و سپاه و همکاری سایر دستگاهها و نهادها برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در شهرستان خاش به اجرا درآمد.
 
وی برپایی یادواره های شهداء، تجلیل از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهیدان، مسابقات ورزشی در رشته های مختلف، همایش های پیاده روی و کوهنوردی، نواختن زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس، حضور در نمازهای جمعه و مدارس و بیان ایثارگری های رزمندگان اسلام توسط فرماندهان نظامی و انتظامی و یادگاران دفاع مقدس، ویزیت رایگان بیماران، رژه یگانهای نمونه و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، برپایی نمایشگاه های فرهنگی و دستاوردهای دفاع مقدس و شعرخوانی و دهها عنوان برنامه دیگر در گرامی داشت هفته دفاع مقدس در خاش به اجرا رسیدند.
 
وی اظهار کرد: قشرهای مختلف مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ خاش در برگزاری پرشور برنامه های گرامی داشت هشت سال جنگ تحمیلی در خاش نقش داشتند.
 
سرهنگ فضلی ادامه داد: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام فصل بازگشایی مدارس و ایام عزاداری و سوگواری ویژه ماه محرم بیشتر برنامه ها متناسب با این ایام به انجام رسید.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش گفت: تعامل، یکپارچگی، همبستگی و اتحاد در برنامه ها شاخصه و ویژگی مهم در اجرای برنامه ها بود که جا دارد از همکاری مسئولان و کارکنان دستگاهها و نهادهای مختلف و حضور پرشور نیروهای مردمی برای اجرای موفق برنامه های مختلف خاص این ایام در خاش تجلیل کنیم.
 
انتهای پیام/
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 441513
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *