۰

دستگیری عاملان آدم‌ربایی و رهایی نوجوان 17 ساله کمتر از دو ساعت در هامون

فرمانده انتظامی هامون از شناسایی و دستگیری عاملان آدم‌ربایی و رهایی نوجوان 17 ساله کمتر از دو ساعت در این شهرستان خبر داد.
دستگیری عاملان آدم‌ربایی و رهایی نوجوان 17 ساله کمتر از دو ساعت در هامون
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،در زاهدان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن نوجوان 17 ساله، تیمی مجرب از مأموران انتظامی این فرماندهی برای شناسایی آدم ربایان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله تحقیقات خودرا آغاز کردند.
وی افزود: در تعاقب پایش های اطلاعاتی و انجام اقدامات پلیسی گسترده ماموران موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه عاملان آدم ربایی شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه مخفیگاه آدم ربایان را محاصره و و پنج نفر از عاملان آدم ربایی را دستگیر و فرد ربوده شده را که یک نوجوان 17 ساله بوده را رها و یک خودرو را نیز در این رابطه توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان هامون با اشاره به علت و انگیزه آدم ربایی به دلیل اختلافات شخصی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی و با بهره گیری از تمام امکانات خود عرصه را بر مخلان نظم و امنیت تنگ خواهد کرد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 442135
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *