۰

کمک رسانی جمعیت هلال احمر به زائران پاکستانی عتبات عالیات در مرز میرجاوه

مدیرعامل جمعیت هلال احمرسیستان وبلوچستان از اسکان 4350 نفر و ارائه خدمات امدادی به 200 نفر از زائرین پاکستانی در پایانه صفر مرزی میرجاوه خبر داد.
کمک رسانی جمعیت هلال احمر به زائران پاکستانی عتبات عالیات در مرز میرجاوه
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،به منظور خدمات رسانی بهتر به زائرین پاکستانی که جهت زیارت عتبات و عالیات از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شدند پایگاه امداد و نجات در آن محل مستقر و نجاتگران آماده خدمت رسانی به زائرین می باشد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در خصوص اقدامات  این جمعیت در ارائه خدمات به زائرین پاکستانی اربعین در مرز میرجاوه گفت:  این خدمات از اول آبانماه همزمان با ورود اولین کاروان زیارتی اتباع پاکستانی به مرز میرجاوه آغاز گردید در این مدت جمعیت هلال احمر ضمن پشتیبانی کلیه خدمات ارائه شده به زائرین براساس رسالت بشردوستانه و امدادی خود نیز در جهت رفاه حال این عزیزان اقدامات امدادی و رفاهی انجام داده است.
وی ادامه داد: جهت اسکان موقت زائران یک اردوگاه با ظرفیت 170 دستگاه چادر برپا گردیده است که از اول آبانماه تاکنون 4350 نفر از زائرین پاکستانی در این اردوگاه اسکان و از خدمات ارائه شده بهره مند گردیدند ،  تعداد 1800 تخته پتو ، 200 تخته موکت و 2600 عدد کنسرو بین آنان توزیع گردیده است.
راشکی همچنین افزود: ارائه کمکهای اولیه جهت  200 نفر از زائرین پاکستانی از دیگر فعالیت های هلال احمراستان است.
وی گفت: در این مدت 2 تیم امدادی از شهرستان میرجاوه یک تیم امدادی از شهرستان زاهدان به همراه اعضای تیم واکنش سریع با 12 دستگاه خودروی امدادی و غیرامدادی در خدمت زائرین پاکستانی است.
گفتنی است، ارائه این خدمات تا آخرین نفراتی که به منظور زیارت وارد کشور شوند ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 442236
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *