۰
رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي برادران خاش :

مهارت آموزی و اشتغالزایی دو رکن اصلي اقتصاد مقاومتی است/ آموزش رایگان مهارت هاي فنی و حرفه ای برای جوانان جویای کار در شهرستان خاش

رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي برادران شهرستان خاش گفت: مهارت آموزی، اشتغالزایی و آموزش هاي فني و حرفه اي از پايه ها و اركان اصلي تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.
مهارت آموزی و اشتغالزایی دو رکن اصلي اقتصاد مقاومتی است/ آموزش رایگان مهارت هاي فنی و حرفه ای برای جوانان جویای کار در شهرستان خاش
ايوب پاكزاد در حاشیه بازدید دانشجويان و دانش آموزان و ساير اقشار مختلف شهرستان خاش از مرکز فنی و حرفه ای برادران در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: برنامه بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای به مناسبت هفته ملی بازدید همگانی در جهت آشنایی اقشار مختلف مردم با آموزشهای مهارتی و فرهنگ سازی از این مراکز ترتیب داده شده است.
 
وی با بيان اينكه اين طرح ملي همه ساله همزمان در كل مراكز آموزش فني و حرفه اي ثابت و دولتي كشور برگزار مي شود، تصريح كرد: بازديدكنندگان از جدیدترین تجهیزات کارگاهی و آموزشی و مربیان توانمند و با تجربه که ارائه دهنده آموزش های مهارتی روز دنیا همگام با استانداردهای جهانی هستند بازديد و تجربيات جديدي در حوزه هاي مهارت و فني كسب مي كنند.
 
پاكزاد با بيان اينكه هدف از این بازدید ترویج و ارتقاء مهارت آموزشی، کار و کارآفرینی و منزلت آموزش های فنی و حرفه ای است، افزود: معرفی خدمات آموزشی فنی و حرفه ای، ظرفیت ها و  توانمندی ها  و آگاهی از انتظارات و نیازهای مخاطبان از ساير اهداف اين طرح ملي است.
 
وي بيان كرد: معاون اداری و پشتیبانی اداره کل فني و حرفه اي استان، دانش آموزان مدارس فاروق اعظم و يزدان، هنرستان کار و دانش، دانشجویان دانشکده صنعت و معدن، اعضای اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل، جمعی از مدرسان حوزه علمیه اهل سنت در هفته ملي مهارت از مركز فني و حرفه اي برادران شهرستان خاش بازديد كردند.
 
پاكزاد گفت: شهرستان خاش از ظرفیت‌های خوبی در مسئله آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برخوردار است و با توجه به اینکه این ظرفیت‌ها در جامعه ناشناخته است در جهت شناخت این ظرفیت‌ها برنامه‌هایی اجرا می‌کنیم که یکی از این برنامه‌ها بازدید از مراکز فنی و حرفه‌ای است.
 
رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي برادران شهرستان خاش خاطرنشان كرد: هر شخصي لازم است جهت پیشبرد اهداف خویش و توانایی انجام کار، در خود شایستگی و مهارت لازم را ایجاد کند تا به دنبال آن شاهد ارائه تولید باکیفیت باشیم.
 
وي با بيان اينكه آموزش يكي از نيازهاي اساسي و مهم هر جامعه اي محسوب مي شود، تصريح كرد: لازم است تناسب ميان مطالبات بازار کار و نوع آموزش های مهارتی قابل ارائه وجود داشته باشد.
 
پاكزاد اذعان كرد: کارآفرینی ویژگی بارز آموزش های مهارتی است و  این آموزش ها از طریق مهارت افزایی، سبب افزایش فرصت های بازار کار می شود.
 
وی اظهار كرد: ارائه مشاوره  شغلی و آموزشی به بازدید کنندگان، برگزاری مسابقه مهارتی، آموزشهای کپسولی و برپایی نمایشگاه از جمله اقدامات در حال اجرا در این هفته است..
 
انتهاي پيام/
 
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 442564
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *