۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش:

نوک کمان دشمنان اسلام در جنگ نرم به سمت تفکر بسیجی است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: تمام توطئه دشمن برای کمرنگ کردن بسیج است و نوک هجمه های جنگ نرم دشمن علیه این نهاد مقدس است.
نوک کمان دشمنان اسلام  در جنگ نرم به سمت تفکر بسیجی است
مولوی محمدعلی شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: دشمن به ابزار های مختلف به دنبال تخریب نهاد بسیج است تا به خیال خود این تفکر ارزشی را کمرنگ کند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی، سپاه و بسیج را خلق کرد تا نیروها را در خدمت نظام و اسلام همدل و همراه و توطئه ها را خنثی کند.

مولوی شهنوازی با بیان اینکه بسیج امروز به نهاد و ظرفیتی بی مانند در کشور تبدیل شده است،  ادامه داد: بسیج الگویی برای مردم بسیاری از کشورها است.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین همه اقشار، گفت: شهدایی مثل شهید فهمیده جان خود را در راه اسلام و انقلاب دادند و تا زمانی که تفکر بسیجی و ایثار و شهادت در جامعه باشد ما همیشه پیروزیم و در مقابل استکبار می ایستیم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش افزود: یکی از محورهای مهم اسلام وحدت و همدلی است و اگر بخواهیم وحدت عملیاتی شود در بسیج همگانی خلاصه می شود.

وی اذعان کرد: بسیج تحت رهبری و زعامت جانشین ولیعصر (عج) در مسیری که اسلام و رهبری می خواهد حرکت می کند.
 
وی با بیان اینکه نیروهای بسیج  مومن و با اخلاص هستند، گفت: بسیج همواره پشتوانه محکمی برای نظام و انقلاب اسلامی است و بسیج نیروهای مردمی هستند که در همه ابعاد و امورات و قشرهای جامعه فعالیت دارند و دارای روحیه مسئولیت پذیر هستند.

مولوی شهنوازی اظهار کرد: رهبر انقلاب می فرمایند: "به نیروهای فداکار و جوانان اهمیت دهید" این مسئله‌، مسئله‌ای بسیار با اهمیت و پر ارزش است.

وی اذعان کرد: ظرفیت‌هایی که در حوزه مادی و معنوی در کشور ایجاد شد همگی به خاطر رهبری بود و امام راحل با نفس گرم خود در جوان‌های ما دمید که این جوانان چنین فداکار شدند.
مولوی شهنوازی اظهار کرد: این امنیت و این عزت مرهون همین شجاعت‌هاست و لذا رهبر معظم انقلاب فرمودند: "در اقتدار کشور و در وسایلی که برای اقتدار کشور است، مسائل جنگی و نظامی قابل چانه زدن و حرف زدن نیست".

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 442599
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *