۰
در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان خاش مطرح شد؛

تقوا و عبادت عامل سعادت در هر دو سرا/ تقرب الهی را با دعا بدست بیاوریم

شیبک امام جمعه موقت خاش گفت: ماه رجب سراسر نیکی، خیر و برکت است که باید با استغفار و انجام عبادت از لحظه لحظه ی فضایل و برکات این ماه استفاده کنیم.
تقوا و عبادت عامل سعادت در هر دو سرا/ تقرب الهی را با دعا بدست بیاوریم
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، نماز جمعه امروز ۷بهمن ماه به امامت حجت الاسلام والمسلمین شیبک امام جمعه موقت شهرستان خاش با حضور مردم مومن و ولایتمدار در محل مسجد جامع برگزار شد.

شیبک اظهارکرد: تقوا و عبادت عامل سعادت و رستگاری انسان در دنیا و آخرت است چرا که انسان با پیروی از فرامین الهی میتواند سراط مستقیم و راه سعادت را پیدا کند.

وی افزود: ماه رجب ماه بندگی و آغاز فصل خودسازی و عبادت است باید از لحظه لحظه های معنوی این ماه پر برکت استفاده شود همچنین فرمایشات زیادی به دعا در این ماه شده است.

امام جمعه موقت خاش افزود: ماه رجب ماه بندگی و آغاز فصل خودسازی و عبادت است باید از لحظه لحظه های معنوی این ماه پر برکت استفاده شود همچنین فرمایشات زیادی به دعا در این ماه شده است.جد جامع برگزار شیبک از ماه رجب بعنوان یکی از ماه های حرام قمری نام برد و بیان کرد: این ماه از ماه های حرام است که بحرمت این ماه در اسلام جنگ و کشتار حرام شده حتی در قبل از اسلام نیز جنگ با کفار در ماه های حرام انجام نمی گرفت ولی متاسفانه در سال های اخیر  بعضی از کشورهایی که ادعای مسلمانی دارند این سنت پیامبر را نقض کرده اند.

وی به اعمال ویژه در ماه رجب اشاره کرد وگفت: روزه در ماه رجب ثواب زیادی دارد هرکس یک روزه در ماه رجب روزه بگیرد از نهر بهشتی خواهد نوشید و بهشتی می شیبک استغفار در ماه رجب را بسیار پسندیده خواند و گفت: با شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در این ایام و با استغفار زمینه خودسازی را برای خود فراهم کنیم.

شیبک در پایان از ماه بهمن بعنوان ماه پیروزی انقلاب اسلامی نام برد و گفت: این ایام سراسر مناسبت های پربرکت و خیر است و جوانان ما با همه ی هجمه ها و نقشه های دشمن با استقبال خوبی هم در مراسم دینی و معنوی ماه رجب و ایام پیروزی انقلاب شرکت خواهند کردشود.


انتهای خبر
جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 452487
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *