۰
سرپرست نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان خبر داد:

آزادی ۵ زندانی جرایم غیرعمد در سیستان و بلوچستان

سرپرست نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: پنج زندانی جرایم غیرعمد در بازه زمانی یک ماه اخیر از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
آزادی ۵ زندانی جرایم غیرعمد در سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از ستاد دیه سیستان و بلوچستان، محمدحسین خسروی از آزادی ۵ زندانی جرایم غیرعمد در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: رقم بدهی این افراد ۱۲۰ میلیارد و ۵۷۹ میلیون و ۱۳۸ هزار ریال بوده است که از این میزان ۳۰۰ میلیون ریال گذشت از شکایت صادر شده است.
 
وی ادامه داد: از این تعداد یک نفر بدهکار مالی، سه نفر محکوم به پرداخت مهریه و یک نفر محکوم به پرداخت نفقه بوده است.
 
مدیرکل زندان‌ها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه استان با تأکید بر اینکه خسارت و مشکلات ناشی از حضور زندانیان جرایم غیرعمد صرفاً متوجه این زندانیان نیست، تصریح کرد: علاوه بر اینکه حضور در زندان، زندگی فرد زندانی و خانواده او را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد، زندگی فرد محکوم را نیز متأثر می‌کند؛ چرا که ممکن است محکوم به سرپرست خانواده خود را ازدست‌داده یا توانایی کارکردن نداشته باشد و بر همین اساس با استمرار حضور محکوم علیه در زندان دچار مشکلات عدیده‌ای شود.
 
وی اظهار کرد: با کمک به زندانیان جرایم غیرعمد، علاوه بر مساعدت به شخص زندانی و خانواده او، به محکوم به نیز کمک می‌شود و ازاین‌حیث، کمک به زندانیان جرایم غیرعمد کار بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود.
 
خسروی گفت: شماره‌حساب ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت و شماره‌حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت به نام ستاد دیه سیستان و بلوچستان آماده دریافت کمک‌های مردمی افراد خیر و نیک‌اندیش است.

انتهای خبر/
يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 453409
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *