۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

تفتان را به شهر گردشگری تبدیل کنید

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان تفتان باید به یک منطقه گردشگری نمونه در استان تبدیل شود.
تفتان را به شهر گردشگری تبدیل کنید
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در سفر به شهرستان تفتان و در نشست با مسئولین این شهرستان بر توسعه و تبدیل شهرستان تفتان به‌عنوان یک منطقه گردشگری تأکید و بیان کرد: باتوجه‌به آب‌وهوای مناسب منطقه تفتان، این شهرستان قابلیت این را دارد که به یک منطقه گردشگری در استان تبدیل شود و شهرداری باید برای این موضوع برنامه‌ریزی و تصمیمات جدی اتخاذ کند.
 
وی افزود: باتوجه‌به جمعیت جوان منطقه، شهرداری باید از ظرفیت نوآوری و خلاقیت جوانان در توسعه و تغییر چهره شهرستان تفتان استفاده کند.
 
 استاندار تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان اجرا نشده که باید علل عدم اجرای این طرح بررسی شود و این وظیفه ماست که مردم را در اجرای این طرح‌ها راهنمایی و کمک کنیم و از تسهیلات ارائه شده در این بخش آگاه سازیم.
 
وی افزود: واگذاری زمین در این شهرستان باید در ابعاد ۶۰۰ تا ۷۰۰ متر انجام شود تا مردم با ایجاد خانه‌باغ و کاشت نهال و پرورش دام و طیور به‌صورت خانگی بتوانند اقتصادی مولد داشته باشند.
 
کرمی عنوان کرد: جهاد کشاورزی هم در این شهرستان تازه‌تأسیس باید نقش پررنگی ایفا کند و طرح‌های نوین کشاورزی از جمله گلخانه و کاشت درختان مناسب منطقه را به طور جد در دستور کار قرار دهد.
 
وی ادامه داد: عدم اجرای طرح‌های گلخانه‌ای در این منطقه باتوجه‌به شرایط موجود جای سؤال دارد که کم‌کاری مسئولین امر دراین‌خصوص پیگیری خواهد شد.
 
 وی خطاب به مسئولین گفت: باید بر روی کارها اشرافیت کامل داشته باشید و بادقت و تفکر تصمیم بگیرید.

انتهای خبر/
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 453426
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *