۰
معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان:

تمام ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در خدمت مردمی‌سازی است

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تمام ظرفیت‌ها و امکانات استانداری و دستگاه‌های اجرایی در خدمت مردمی‌سازی است.
تمام ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در خدمت مردمی‌سازی است
به گزارش پایگاه خبری  تفتان ما، رضا شریفی در افتتاحیه اولین رویداد توانمندسازی دستیاران در امر مردمی‌سازی دولت بیان کرد: سپردن و واگذاری امور به حلقه‌های میانی و استفاده از ظرفیت راهبردی مردم یکی از کارویژه‌های اصلی دولت است.
 
وی افزود: خوشبختانه طی دو سال اخیر شاخص‌های امید، اعتماد و رضایتمندی رشد داشته  که همه این فرایند جز با تلاش جهادی و شبانه‌روزی دولت و پای‌کار آمدن مردم میسر نمی‌شد.
 
شریفی گفت: باید به این باور برسیم که مردم به کنشگری ما دل‌بسته‌اند و عملکرد ما زیر ذره‌بین نظارتی مردم است که باید با تلاش جهادی و شبانه‌روزی و خالصانه، امید را در مردم تقویت کنیم.
 
وی تصریح کرد: باید با مردم صادقانه صحبت کرد و در خصوص کم‌کاری‌ها نیز از مردم عذرخواهی کرد و این فرهنگ در بین مدیران استان ارتقا یابد؛ اما ذره‌ای از خدمت به خلق کوتاه نخواهیم آمد.
 
معاون استاندار تأکید کرد: برای پیشرفت سیستان و بلوچستان باید ید واحده باشیم و هر اختلاف سلیقه‌ای که مانع این توسعه و پیشرفت می‌شود را باید حذف کرد.
 
وی در پایان افزود: تمام ظرفیت‌ها و امکانات استانداری و دستگاه‌های اجرایی در خدمت تحقق و تسریع روند مردمی‌سازی در استان است و این مسیر را باقوت ادامه خواهیم داد.
 
سند تحول ادارات را بر مبنای مردمی‌سازی تدوین‌کننده
 
دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در امر مردمی‌سازی دولت نیز در این جلسه اظهار داشت: دستیاران مردمی ظرفیت‌های بسیار والایی دارند که بزرگ‌ترین پشتوانه آنها مردم و عامه جامعه هستند که باید از این شاخصه بهره کافی را ببرند.

وی خاطرنشان کرد: توان مردم به‌هیچ‌وجه محدود نیست و اگر در مسیر درست مورداستفاده قرار بگیرد موتور محرک و پیشران بسیاری از امور و‌ حلال مشکلات خواهد بود.

جعفری گفت: دستیاران مردمی باید ابتدا ظرفیت‌های موجود حوزه مأموریتی خود را احصا کرده و سپس در راستای تقویت آنها با نگاه مردمی‌سازی گام بردارند.

وی ادامه داد: دستیاران مردمی برای خدمت به مردم چرخه گزینشی علمی و تخصصی را طی کرده‌اند و همواره نیز مورد ارزیابی عملکرد قرار می‌گیرند.

انتهای خبر/
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب: 453492
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *