۰
فرماندار خاش:

۳۰ درصد گاز در جایگاه های خاش توزیع شود

فرماندار خاشگفت: از فردا/ ۱۵ آذرماه/ برای سهولت و دسترسی آسان مردم به سیلندرهای گاز مایع ۷۰ درصد توزیع گاز در شهر و محلات و ۳۰ درصد در تأسیسات توزیع گاز با قیمت مصوب ۲۷۹ هزار ریالی و اخذ کارت ملی و کارت بانکی سهمیه نفتی سرپرست خانوار باید باشد.
صاحب گل صالحی ،با تاکید بر اینکه آغاز توزیع سیلندرهای گاز بایستی از ۸ صبح باید باشد در گفتگو با خبرنگار تفتان ما بیان کرد:  هر طرحی معایب و مزایایی دارد، اما هدف مهم ما خدمت رسانی به مردم و جلب رضایتمندی مشتریان بوده و در همین راستا از فردا توزیع گاز مایع با خودروهای مشخص شده در محلات شامل خیابان سعدی در ورودی محله براهویی ها؛ خیابان سعدی در فلکه کارخانه سیمان؛ خیابان امام خمینی در فلکه قرآن؛ چهار راه سراوان؛ خیابان امام خمینی فلکه دانشگاه آزاد؛ خیابان انقلاب فلکه مشک؛ میدان امام حسین(ع) پنج طبقه؛ جنب پارک تفتان و نیز نمایندگی اسماعیل آباد صورت گیرد.

فرماندار خاش عنوان کرد : از مصوبات نشست قبلی ستاد تنظیم بازار خاش این بود که ظرف ۷۲ ساعت آینده بایستی ۵ نمایندگی ثابت توزیع گاز مایع مجاز در شهر خاش شامل محله ریگ آباد رو به روی امام خمینی۲؛ خیابان فردوسی جنب آهن فروشی عیدوزهی؛ چهار راه سراوان پشت مغازه حاج قادر؛ خیابان جمهوری روبه روی کلانتری ۱۱ و خیابان سرباز جنب میدان میوه و تربار راه اندازی شود.

وی اظهار کرد: از فردا قرار است دو جایگاه ثابت از سوی شرکت شفق گاز با تزریق یک هزار سیلندر  ایجاد و شرکت ایثارگران هم اعلام آمادگی کرده، یک جایگاه ثابت را در چهارراه پشتکوه راه اندازی می کند و شرکتها موظفند پلاکارد اطلاع رسانی ساعات توزیع در محلات مشخص شده را در سطح شهر نصب کنند و نیز اداره صنعت و معدن و تجارت ساعات و ایام و محلات توزیع سیلندرهای گاز را به اطلاع مردم برساند.

صالحی  بیان کرد: فروش سیلندرهای گاز در بازار آزاد بالاتر از ۱۸۰ و ۱۹۰ هزار تومان بوده که در این موضوع بایستی پرونده تخلف تشکیل و با گرانفروشان گاز برخورد شود و نظر ما بر این هست که فروشندگان حق فروش گاز با قیمت نجومی را ندارند و به سود و درآمد کمتر بایستی قانع باشند.

صالحی متذکر شد: برای برخورد با متخلفان حوزه تامین و توزیع گاز ضعف و کوتاهی مدیران و ناظران دستگاه های اجرایی و نظارتی قابل قبول نیست، بنابراین در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قاطع صورت گیرد.

فرماندار خاش اذعان کرد: در حوزه نظارت بر کیفیت پخت نان در خبازی ها، دستگاههای جدید پوز یا خرید نان از نانوایی، سامانه ای طراحی شده که مشتریان باید نظرات خود را ثبت کنند و با این شیوه سیاست تنبیه و تشویق خبازان به صورت آنلاین و سیستمی اعمال خواهد شد، بنابراین شهروندان بدون تعارف این موضوع را مدنظر قرار دهند و خودشان نان را خرید و نظرات خود را هم ثبت کنند.


انتهای خبر/
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 453567
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *