۰
امام‌جمعه خاش:

نتایج انتخابات می‌تواند عامل آبادانی بیشتر کشور شود

امام‌جمعه خاش گفت: نقش مهم مردم در پیشبرد اهداف کشور در زمان‌های حساسی چون انتخابات بیش‌ازپیش نمایان می‌شود.
نتایج انتخابات می‌تواند عامل آبادانی بیشتر کشور شود
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلام‌رضا دهقان تصریح کرد: مردم نقش مهمی در پیشبرد راه حق در جامعهٔ خود را دارند و این نقش در زمان‌های حساس و مهم همچون انتخابات بیش‌ازپیش نمایان می‌شود،امیدواریم که این انتخابات باعث پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر کشور شود.

امام‌جمعه خاش اظهار کرد: دشمن برای به بیراهه رفتن ما نقشه می‌کشد و توطئه می‌چیند قصد گسترش فساد در جامعه را دارد و به دنبال ضعیف کردن اقتصاد برای لغزش مردم است امروز یکی از این لغزش‌ها مسئله مهم انتخابات است جمهوری اسلامی یک انقلاب زنده است

وی عنوان کرد: امروز اسرائیل با پشتیبانی امریکا در فلسطین جنایت می‌کند و امریکا بر علیه یمن ائتلاف تشکیل داده آن هم به جرم مقابله با جانیان و ظالمان صهیونیستی این جنایات شدیداً محکوم است و ما با جان و مالمان از فلسطین و یمن حمایت می‌کنیم
 

امام‌جمعه خاش با تبریک ولادت حضرت علی و روز پدر اذعان کرد: ماه رجب ماه ولایت است اگر می‌خواهیم به خداوند برسیم باید اول به ولایت برسیم حضرت علی دارای جایگاهی است و حقیقتی است که برای جامعه بشریت گفته نشده است به‌گونه‌ای است که هر کسی درباره حضرت علی به شیوهٔ خودش عشق می‌ورزد.

وی خاطرنشان کرد: در روایات مشترک سنی و شیعه گفته شده پیامبر درباره حضرت علی (ع) فرمودند: اگر همه درختان قلم شود اجنه حسابگر شوند و انسان‌ها نویسنده شوند نمی‌توانند فضائل علی را بنویسند و بازگو کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان اذعان کرد: ولایت حضرت علی مهم‌ترین موعظه قران است ولایت حضرت علی آخرین فرمان الهی است و خداوند تکالیف بشریت را آرام‌آرام فرستاده است ابتدا توحید سپس نبوت و پس از آنها ولایت آخرین رسالت پیامبر بود.

امام‌جمعه خاش افزود: همهٔ ما به خداوند نیاز داریم و پیروی از ولایت حضرت علی اولین قدم برای برطرف‌کردن این نیاز است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان با اشاره پیشرو بودن شهادت حضرت زینب بیان کرد: وقتی زندگی حضرت زینب را مرور می‌کنیم راه‌شناسی این حضرت مشهود است و انتخاب راه بسیار سخت است جمهوری اسلامی در مقابل انتخاب‌های بسیاری ایستاده است جریان حق و باطل به‌وضوح خود را نمایان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زینب راه، را به‌درستی به ما نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید نامتان جاودان باشد و در دودنیا سعادتمند باشید طرف‌دار حق باشید.

امام جمعه خاش گفت: متجاوزان و ظالمان مشخص‌اند اما بااین‌حال کشورهای اسلامی از تصمیم قاطع دوری می‌کنند و موجبات عقب‌ماندگی دنیای اسلام و را به ارمغان می‌آورد و ما باید شجاعانه و بابصیرت دوست را از دشمن شناخته و توطئه‌ها و شبهه‌افکنی‌ها را نقش‌برآب کنیم.

انتهای خبر/

 
جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 453700
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *