۰
فرمانده سپاه خاش:

آبادانی شهرها و کشور در گرو همبستگی ملی

فرمانده سپاه شهرستانی خاش گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب فردی امانت‌دار و صالح وظیفهٔ همهٔ ماست چرا که پیشرفت مردم و کشور در گرو انتخابی اصلح و مناسب است.
آبادانی شهرها و کشور در گرو همبستگی ملی
سردار احمد مالدار با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت خود مردم و کشور در گفتگو با خبرنگار تفتان ما بیان کرد: مردم با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد مورداعتماد خود بی شک شاهد پیشرفت و آبادانی شهر و کشور خواهند شد.
فرمانده سپاه شهرستانی خاش با اشاره به هجمه‌ها و نقشه‌های دشمن در سال‌های اخیر در کشور افزود: مردم ما باید به‌مانند گذشته که بارهاوبارها در مواقع مختلف و حساس حضوری حماسی از خود نشان داده‌اند این بار نیز با رفتن به‌پای صندوق‌های رأی نقشه‌های دشمن را نقش‌برآب کنند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری از اهمیت شرکت در انتخابات اظهار کرد: بسیاری از مردم و جوانان آگاهی چندانی از دستاوردهای انقلاب ندارند این دستاوردها باید برای مردم و نسل جوان تبیین شود چرا که هم روشنگری صورت می‌گیرد و هم باعث رغبت مردم برای حضور در تعیین سرنوشت کشور خواهند شد.
این مقام ارشد نظامی اظهار کرد: شناخت و آگاهی نسبت به فرد منتخب مسئولیت‌پذیری، مردمی‌بودن و امانت‌دار رأی مردم بودن باید از شاخصه‌های فردی باشد که مردم آن را انتخاب می‌کنند فرد منتخب صدای مردم خواهد بود و این صدا باید به بهترین نحو و رساترین شیوه بتواند عمل کند تا مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف رفع گردند.
فرمانده سپاه شهرستان خاش اذعان کرد: اگر تمام معیارها مدنظر قرار گرفته شود و مردم‌به‌دور از هر گونه تعصب و قومیت‌گرایی انتخابی اصلح داشته باشند بی شک شاهد پیشرفت شهر و روستاهای کشور خواهیم بود.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام تصریح کرد: ملت ما باید فرصت سوءاستفاده‌های تبلیغاتی را به دشمنان ندهند آنها می‌خواهند ما در انتخابات شرکت نکنیم دشمن می‌خواهد که انتخاباتمان چشمگیر نباشد و چنین وانمود کنند که ملت رغبتی به شرکت در انتخابات و کارهای مربوط به مجلس مسائل اساسی نظام ندارد و مردم باید این را با حضور خود تخطئه کنند تا دشمن به‌سان گذشته مأیوس شود.
سردارمالدار بیان کرد: مهم حضور و اتحاد مردم است؛ زیرا دشمن از حضور مردم می‌ترسد و چیزی که نمی‌خواهد ببیند همین حضور و همبستگی مردم است و تمام قدرت خود را به کار می‌گیرد تا بتواند نقشه‌های خود را اجرایی کند مشارکت مردم باعث همبستگی ملی و نقش‌برآب کردن افکار پلید و شیطانی دشمن شود.
وی با تأکید بر همدلی و همبستگی مردم در صحنهٔ انتخابات حضور مردم را عاملی برای درهم شکستن رؤیاهای دشمن خواند و ادامه داد: مردم اصلی‌ترین پشتوانهٔ نظام و انقلاب‌اند و انتخاب فرد موردنظر حق همه است چرا که حکومت ما حکومتی مردم‌سالار و ساخته شده بر اساس نظرات و آرای مردم است.

انتهای خبر/
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 453796
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *