۰
فرماندار خاش مطرح کرد:

۵۰ نفر برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در خاش نام‌نویسی کردند

فرماندار خاش از گردهمایی اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از شهرهای خاش، تفتان، میرجاوه و بخش‌های کورین و نصرت‌آباد زاهدان برای برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و حماسی خبر داد و گفت: برای شرکت در رقابت انتخاباتی مجلس دوازدهم ۵۰ نفر از داوطلبان برای گرما بخشی انتخابات و عرصه رقابتی نام‌نویسی کردند.
۵۰ نفر برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در خاش نام‌نویسی کردند
صاحب گل صالحی شامگاه سه شنبه درحاشیه نشست فرمانداران، بخشداران، اعضای ستادی و هیات‌های بازرسی و نظارت شورای نگهبان حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه، تفتان و بخش‌های کورین و نصرت‌آباد زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگارتفتان ما بیان کرد: همه ارکان نظام و اعضای ستادهای انتخاباتی و هیأت نظارت شورای نگهبان، بازرسان و نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی آماده برگزاری انتخاباتی پرشور، گسترده و حماسی هستند.


وی افزود: برای شرکت در رقابت انتخاباتی مجلس دوازدهم ۵۰ نفر از داوطلبان برای گرما بخشی انتخابات و عرصه رقابتی نام‌نویسی کردند و هم اینک بعد از بررسی صلاحیت‌ها از سوی هیأت اجرایی، موضوع رسیدگی به اعتراضات و نیز بررسی نهایی صلاحیت افراد از سوی شورای نگهبان در دستور کار بوده و فرآیند آن در زمان قانونی انجام می‌شود.

فرماندار خاش ادامه داد: مردم این شهر مدت‌ها قبل خود را برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ آماده کرده‌اند و به طور حتم از آرای مردم صیانت خواهد شد این اطمینان را می‌دهیم که با اتخاذ تدابیر لازم سلامت و امنیت انتخابات تضمین شده و حماسه‌ای باشکوه را مردم ایران و منطقه خاش خلق می‌کنند.

وی گفت: بیش از سه هزار نفر در امر برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه، تفتان و بخش‌های کورین و نصرت‌آباد زاهدان مشارکت خواهند داشت.

صالحی ادامه داد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بیش از ۲۰۰ شعبه اخذ رأی شهر خاش، بخش‌های مرکزی، ایرندگان، پشت کوه، تفتان، میرجاوه، کورین و نصرت‌آباد زاهدان برگزار می‌شود و حدود ۳۲۰ هزار نفر زیرپوشش حوزه انتخابیه خاش قرار دارند.

وی تأکید کرد: هیأت‌های اجرایی، نظارت بر انتخابات شورای نگهبان، بازرسان، عوامل امنیتی و انتظامی و کاربران رایانه در کنار هم به برگزاری سالم و باشکوه انتخابات می‌اندیشند.

 فرماندار خاش گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خاش فراهم شده و افراد دخیل در انتخابات آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند.
انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 453467
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *