۰
کمیته امداد تولید کننده نیروی انسانی برای جامعه

با وجود حمایت های کمیته امداد ترک تحصیل به بهانه نداشتن هزینه بی معناست

اشتغال زایی و کسب در آمد توسط زنان سرپرست خانوار و خانوادهای بی بضاعت و کم بضاعت از برنامه های اصلی کمیته امداد در راستای در آمدزایی خانواده ها است
با وجود حمایت های کمیته امداد ترک تحصیل به بهانه نداشتن هزینه بی معناست
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، عبدالقادر ایرندگانی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)  شهرستان خاش گفت: در راستای گسترش آموزش و کمک به اقشار کم درآمد وهمچنین جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان بدلیل نبود امکانات تحصیلی امروز چهارشنبه ۲۵آبانماه توزیع لوازم التحریر در بخش های دور افتاده و عشایری توسط این نهاد در حال انجام است.

ایرندگانی گفت: از آغاز سال تاکنون بیش از ۲۵۰وام اشتغال زایی توسط کمیته امداد به متقاضیان اعطا گردیده است و ۶۳۰وام دیگر  با هزینه ای معادل ۶۳ملیارد تومان در برنامه ی کمک به درامد و اشتغال زایی خانوارها وجود دارد.

رئیس کمیته امداد شهرستان خاش بیان کرد: با کمک و حمایت های کمیته امداد خانوادهای  تحت پوشش از فازمستمر بگیری خارج و به فاز رفاهیات وارد شده اند و در این راستا کمیته امداد از هیچ کمکی به آنها برای زندگی بهتر دریغ نخواهد کرد.

ایرندگانی اظهار کرد: برای همه ی خانوادهای ۳نفر به بالا که شرایط لازم را داشته اند کمیته امداد اقدام به ساخت مسکن کرده است.

عبدالقادر ایرندگانی گفت: کلاس های مهارت آموزی برای خانواده های زندانی در راستای کمک به درامد خانوادها توسط راهبران شغلی این اداره انجام گرفته و بالغ بر ۱۰۰۰نفر تاکنون در دورهای آموزشی شرکت کرده است که منجر به اشتغال زایی شده است.

ایرندگانی یادآور شد هیچ زن بی سرپرست و بد سرپرستی وجود ندارد که تحت پوشش و حمایت کمیته امداد قرار نگرفته باشد.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اهمیت تحصیل در جامعه امروز گفت: کمیته امداد با ایجاد خوابگاه های شبانه روزی با بهترین امکانات و پرداخت هزینه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان کمک می کند  و اجازه نخواهد داد هیچ دانش آموزی بخاطر نداشتن هزینه اقدام به ترک تحصیل کند در بحث بیماران نیازمند نیز پس از مراجعه و طی مراحل پزشکی بیمار با ارائه مستندات میتواند تمامی هزینه ها را از کمیته امداد بگیرد. 

عبدالقادر ایرندگانی توزیع لوازم سرمایشی و گرمایشی و اهدای جهیزیه به نوعروسان بدون سقف تعیین شده توزیع لوازم التحریر، توزیع بسته های کمک معیشتی را از اقدامات دیگر این نهاد انسان دوستانه برشمرد.

ایرندگانی در پایان گفت: چشم بر خدمات و مهربانی های نظام نبندیم با توجه به کاری که انجام میدهم شاهد تلاش برای رفع نیاز مردم و ایجاد رفاه بیش از پیش برای آنها توسط دولت و نظام هستم با نگاهی با بصیرت قدر دان این نعمات باشیم.


انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب: 452306
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *