۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

شهید مولوی عبدالواحد ریگی منشأ خیر و خدمت و صلح در جامعه بودند

حجت‌الاسلام اکبرپور گفت: شهید مولوی عبدالواحد ریگی از علمای شاخص، وحدت محور، مردمی و منشأ خیر و خدمت و برقراری صلح و سازش و تقویت کننده اخوت و برادری در جامعه بودند.
شهید مولوی عبدالواحد ریگی منشأ خیر و خدمت و صلح در جامعه بودند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبرپور در دیدار با خانواده شهید مولانا عبدالواحد ریگی امام جمعه فقید مسجد جامع امام حسین علیه السلام خاش بیان کرد: این شهید والامقام از روحانیون شجاع، مخلص و متدین و از سرمایه‌های ارزشمند اسلام، نظام، میهن اسلامی و از خدمتگزاران صادق در منطقه بودند و هم اینک در آستانه سالگرد شهادت ایشان قرار داریم و مردم ما از وجود این عالم بزرگوار محرومند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ایشان مظلومانه به شهادت رسیدند و تمام ارکان جامعه در کشور و از جمله مقام معظم رهبری از بابت شهادت شهید والامقام مولوی عبدالواحد ریگی ناراحت شدند و حضرت آقا به دنبال شهادت ایشان پیام تسلیت صادر کردند.
 
وی عنوان کرد: الحمدلله فرزندان برومند مولوی شهید ادامه دهنده راه او هستند و امیدواریم در این مسیر موفق باشند.
 
 احمد مالدار فرمانده سپاه خاش نیز افزود: شهید مولوی عبدالواحد ریگی زندگی ساده و بی آلایشی داشتند و با روحیه مردمی در کنار مردم و همراه مردم زندگی کردند و در نهایت به دیدار حق شتافتند و هم اینک یاد و نام ایشان جاودانه است.


انتهای خبر/
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 453439
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *