۰
فرماندار خاش:

معابر شهرستان خاش دچار آب‌رفتگی شدید شدند

فرماندار خاش گفت:بیشترین خسارات به بخش‌های راه و بناهای فنی، قنوات و کشاورزی و آب و فاضلاب واردآمده و تلاش داریم در حوزه رودخانه ایرندگان سیل‌بندهای حفاظتی اجرا شود تا زیرساخت‌های آب و فاضلاب و کشاورزی در شرایط بارشی آسیب نبینند.
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، بارش‌های اخیر در شهرستان خاش، خسارات فراوانی به زیرساخت‌های شهری و روستایی، راه‌ها، بناهای فنی، کشاورزی، آب و فاضلاب و غیره وارد کرده و برای جبران این خسارات همت بلند و حمایت ویژه مسئولان استانی و کشوری لازم است.

 خاش افزون بر ۵۰۰ هکتار معبر خاکی دارد که با کمترین بارش و بارندگی دچار آب‌گرفتگی شدید شده و تردد برای ساکنان محلات سطح شهر با مشکلات فراوانی مواجه و در شرایط دشوار بارشی نارضایتی شدید شهروندان را به دنبال دارد.
 
از روزهای گذشته تاکنون گروه‌های مجهز برآورد خسارت، امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، راهداری و حمل جاده‌ای، برق، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و غیره در منطقه ایرندگان و سایر نقاط خاش حضوری فعال دارند.
 منطقه زیبا و گردشگری ایرندگان خاش برای احیا و رونق فعالیت‌های کشاورزی، دامی، گردشگری و صنایع‌دستی احتیاج به مساعدت ویژه مسئولان دارد.
 
صاحب گل صالحی فرماندار خاش در گفتگو با خبرنگار تفتان ما بیان کرد: به دنبال صدور هشدارهای هواشناسی ستاد مدیریت بحران در این شهرستان تشکیل و گروه‌های مجهز مختلف در منطقه حضوری فعال داشته و اقدامات مطلوبی برای کمک به سیل‌زدگان و خسارت‌دیدگان ناشی از بارش‌ها در خاش و منطقه ایرندگان صورت‌گرفته و همچنان روند خدمات‌رسانی به مردم تداوم دارد و گروه‌های مجهز برآورد خسارت همچنان در حال بررسی بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، شاهد کاهش مشکلات مردم باشیم.

 وی اظهار کرد: بیشترین خسارات به بخش‌های راه و بناهای فنی، قنوات و کشاورزی و آب و فاضلاب واردآمده و تلاش داریم در حوزه رودخانه ایرندگان سیل‌بندهای حفاظتی اجرا شود تا زیرساخت‌های آب و فاضلاب و کشاورزی در شرایط بارشی آسیب نبینند.
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 454002
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *