۰
يادداشتي به بهانه شهادت شيخ نمر؛ به قلم داود براهويي

خون پاک « آيت الله نمر»نابودی حكومت آل سعود را در پی خواهد داشت/ روز شهادت « آيت الله نمر» به روز عالم و روحانيت در تقويم نامگذاري شود

خون پاک « آيت الله نمر»نابودی حكومت آل سعود را در پی خواهد داشت و اين اقدام نمایش اوج درماندگی رژیم آل سعود و استکبار جهانی است.
خون پاک « آيت الله نمر»نابودی حكومت آل سعود را در پی خواهد داشت/ روز شهادت « آيت الله نمر» به روز عالم و روحانيت در تقويم نامگذاري شود
به گزارش تفتان ما، این روزها شاهد جریانات بسیار تاسف بار در کشورهای اسلامی قتل و خونریزی، انفجار، بمب گذاری، جنگ های نیابتی، قومی و مذهبي هستیم.
از گروهای تروریستی طالبان، داعش و شبکه های  به اصطلاح مدافع شیعه و سنی انگلیسی و آمریکایی گرفته تا حمله به کشورهای اسلامی  همسایگان فقیر و تهی دست هر روز داغ دل مسلمانان را بیشتر می كند.متاسفانه بجای اینکه مسلمانان دست به دست دهند و با چنگ به ریسمان الهی و وحدت کلمه و تبعیت از قرآن كريم و پیامبر گرامی در مقابل استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل و یهودیان که در قرآن كريم بارها به آن اشاره شده و دشمن اصلی مسلمانان معرفی شده است به جان همدیگر افتاده اند و آب در آسیاب دشمن می ریزند.
سردمداران عربستان  که نتوانسته اند کشور را به خوبی اداره كنند و مشکلاتی از جمله حادثه مکه مکرمه، منا، قشون کشی به بحرین و یمن و تسلیح تروریست ها در کشورهای اسلامی بجای برسند و قدرت خویش را به رخ همسایگان خصوصاً ایران نشان دهند دست به هر اقدام مي زنند.
شیخ نمر از جمله این افرادی است که بعنوان یک شهروند عربستان که رهبر و عالم جامعه اهل تشیع  این کشور است و طرفداران زیادی در سایر کشورها دارد و مورد احترام است چند سالی بود که دستگیر شد وحکم اعدام آن صادر شد و علی رغم مخالفت جهانی با این موضوع با روش فجیعی به شهادت رسید. با شهادت این عالم فرزانه احساسات جامعه اهل تشیع و تسنن خدشه دار شد و اعتراضات زیادی برپا شد. اما آنچه روشن و مسلم است که با از بین بردن این عالم نه تنها حکومت آل سعودی تثبیت نشد بلکه پایه های آن از قبل سست تر می شود.
لذا ضمن تسلیت شهادت این عالم بزرگ به جامعه مسلمانان و مقام معظم رهبری به این سردمداران توصیه می کنیم که دست از این اقدامات جاهلانه خویش بردارند چرا که زود آن روز فرا خواهد رسید که حکومت از آن مظلومین و آزادی خواهان خواهد شد و حکومت های جباران مثل تار عنکبوت تار و مار خواهد شد.
پیشنهاد می شود که این روز که با خون شهید نمر آغشته شده بنام روز عالم و روحانیت نامگداری شود تا برای همیشه در تاریخ نام و یاد ایشان زنده ماند.
-----------------------------------------
نويسنده: داود براهویی (فرهنگی و مدرس دانشگاه)
-----------------------------------------
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 423793
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *