۰

شهادت آیت‌االله باقرالنمر سند ضعف رژیم آل‌سعود است

درپی انتشار خبر شهادت شیخ نمر باقرامین النمر، روحانی ارشد شیعه عربستان، اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای شهادت آن مجاهد نستوه به دست عمال آل‌سعود را به شدت محکوم کرد.
شهادت آیت‌االله باقرالنمر سند ضعف رژیم آل‌سعود است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، در بیانیه اداره روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان آمده است: اقدام وحشیانه حکومت آل‌سعود در اعدام شیخ نمر باقر النمر، روحانی ارشد شیعه عربستان، با اتهام پوشالی تروریستی، در حالی انجام شد که کشور عربستان مهد پرورش و صدور گروهک‌های تکفیری و تروریستی، همچون القاعده، داعش، بوکوحرام به اقصی‌نقاط جهان است.
در خباثت این دولت تروریست‌پرور همین بس که در شرایطی که این کشور بزرگ‌ترین عامل بی‌ثباتی‌ها و فتنه‌جویی‌های منطقه است، با به راه انداختن قتل‌عام سبعانه‌ ‌جمعی با برچسب تروریست و با گنجاندن مجاهد آزاده و حق‌طلبی چون آیت‌الله النمر در میان آنان، سعی در منحرف‌ ساختن افکار عمومی امت اسلام از شرارت‌های خود در سوریه و عراق و یمن و سایر فتنه‌انگیزی‌های خود در کل منطقه کرده است.
عربستان سعودی با دست‌زدن به این قبیل اعمال مذبوحانه این امید واهی را دنبال می‌کند که شاید بتواند سرپوشی بر بی‌کفایتی‌های پی در پی خود در برگزاری آیین‌ها و مناسک حج بگذارد.
مصرف داخلی این قتل‌عام در خود عربستان سعودی نیز به گمان باطل حکام سعودی این است که شاید سدی بازدارنده و رعب‌انگیز در مقابل خیزش‌ها و نارضایتی‌های روزافزون مردم این کشور در مقابل آل‌سعود ایجاد ‌کند، ولی تاریخ نشان داده است که هیچ حکومتی با آلودن دستان پلید خود به خون بی‌گناهان، پایدار و ایمن نخواهد بود و در حقیقت اعدام شهید «آیت‌الله نمر» سند ضعف و رسوایی رژیم آل‌سعود است.
اداره کل تبلیغات اسلامی استان به همراه کانون مداحان و شاعران آیینی، شورای هیئات مذهبی و اتحادیه موسسات قرآنی و مردمی استان، ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت رشید ایران و عموم شیعیان و آزادگان جهان به خاطر شهادت مظلومانه مجاهد نستوه شهید آیت‌الله نمر باقرامین النمر (رحمت‌الله علیه)، اقدام وحشیانه زمامداران سفاک آل‌سعود را در اعدام آن مجاهد شهید، قویاً محکوم می‌کند.

انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 423586
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *