۰

کارگران موتور محرک تولید در جامعه هستند

فرماندار سراوان گفت: کارگران نقش برجسته‌ای در جامعه ایفا می‌کنند و موتور محرک تولید در جامعه هستند و رابطه مستقیمی با معیشت جامعه دارند.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، جشن روز جهانی کار و کارگر عصر امروز در شهرستان سراوان با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، کارگران، کارفرمایان، جوانان، کارآفرینان، نخبگان، مخترعین و دیگر اقشار در سالن ارشاد اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع، شاد و مفرح برگزار شد.
فرماندار سراوان در این همایش ضمن تبریک روز کارگر گفت: کارگران نقش برجسته‌ای در جامعه ایفا می‌کنند و موتور محرک تولید در جامعه هستند و رابطه مستقیمی با معیشت جامعه دارند.
درویش نارویی همچنین با بیان دیدگاه اسلام در اهمیت کارگر و توصیه پیامبر اسلام (ص) در زمینه حقوق و دستمزد کارگران گفت: دین اسلام حکایت از عمق نگاه اسلام به کارگر و نقش تولید جامعه دارد.
وی نیز با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: باید همه اجزای حاکمیت با استراتژی مهم و تحول بنیادین در مسائل اقتصادی نقش مهمی را ایفا کنند.
نارویی با بیان ظرفیت‌ها و مزیت‌های سراوان گفت: باید به این باور برسیم که در بسیاری از حوزه‌های کسب و کار و صنایع دستی و میراث فرهنگی می‌توان در قالب‌های شرکت تعاونی ایجاد اشتغال کرد.
فرماندار سراوان بیان کرد: باید با داشته‌ها، امکانات و مزیت‌های نسبی و خرد جمعی و مشارکت همه جانبه در حوزه تولید و اقتصاد و اشتغال و فضای کسب و کار به سمتی پیش رویم تا معضلات اجتماعی جامعه را برچینیم.
گفتنی است، در پایان مراسم از کارگران و جوانان نمونه و فعال تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 431542
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *