۰

ماهواره عامل فروپاشی بنیان خانواده‌ها است

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن با بهره‌گیری از ماهواره به دنبال تشکیل جهانی عاری از معنویت و کمرنگ کردن نقش دین است.
ماهواره عامل فروپاشی بنیان خانواده‌ها است
به گزارش سرویس سیستان و بلوچستانتفتان ما،محمد ناظری  در نشست آسیب‌های ماهواره در سالن اجتماعات بسیج شهید عالی در زاهدان، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر واقعا مغفول مانده بود و کسی برای احیاء این فریضه درگذشته اقدامی نکرده بود اما با تلاشهایی که شده، در سالهای اخیر از مرحله احیاء عبور کرده و به مرحله اجرا و عملیاتی کردن این فریضتین رسیده‌ایم.
جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: طرح مقابله با دجالواره که از ماموریت‌های بسیج است ادامه دارد و مصادیق کار ما بسیار زیاد است.
این مسؤول ادامه داد: اگر دشمنان گزینه روی میزخود دارند ما گزینه های‌مان را به میدان می‌آوریم.
وی با اشاره به نمایشگاه دجال واره اظهار کرد: در این نمایشگاه هزار ریسیور، 736دیش و LMD567  ماهواره که توسط مردم و به صورت خودجوش تحویل پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج شده است به نمایش گذاشته شده و امروز امحاء خواهند شد.
ناظری با اشاره به اینکه ماهواره عامل فروپاشی بنیان خانواده‌ها است، دشمن با بهره‌گیری از ماهواره به دنبال تشکیل جهانی عاری از معنویت و کمرنگ کردن نقش دین است.
وی گفت: دشمن با ماهواره‌ها به دنبال تخریب و تسخیر انسانها هستند، رهبری، روحانیت و مردم سه نقش اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی را داشته‌اند و کسی نمی‌تواند این سه نقش را انکار کند.
انتهای پیام/فارس
 
 
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 436381
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *