۰
در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان شد:

مردم با شركت در راهپيمايي ۲۲ بهمن پاسخ محكمي به ياوه گويي هاي ترامپ دادند/ آمريكا هرگز قابل اعتماد نيست

مسئولین و معتمدين شهرستان خاش در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن گفتند: حضور حماسي و پرشكوه مردم در راهپيمايي عظيم و ميليوني 22 بهمن پاسخ محكم و دندان شكني به ياوه گويي هاي ترامپ و استكبار جهاني بود.
مردم با شركت در راهپيمايي ۲۲ بهمن پاسخ محكمي به ياوه گويي هاي ترامپ دادند/ آمريكا هرگز قابل اعتماد نيست
به گزارش تفتان ما، 22 بهمن نقطه عطفي در دفتر قطور افتخارات پرشكوه ايران اسلامي است كه بعنوان نمونه اي بي مانند و بي مثال، عملياتي و برتر در ساير كشورها و انقلاب ها بوده و بعنوان الگويي بي بديل در اعمال مديريت ديني در سياست و جامعه، در سطح جهان مورد مطالبه و استقبال عمومي قرار گرفته است.
 
امروز روز عشق ملت غيور و هميشه در صحنه ايران بود و شهروندان خاشي نيز با حضور در راهپيمايي دشمن شكن وفاداري و عشق خود را به امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب نشان دادند.
 
سي و هشت سال گذشته در چنين روزي انقلاب با وجود مشكلات بسيار زياد به پيروزي رسيدند و امروز نيز با گذشت سالها مردم كشورمان با حضور گسترده خود در خيابان هاي 22 بهمن سال 1357 را زنده كردند.
 
در حاشیه راهپيمايي عظيم مردم شهرستان خاش پايگاه خبري تحليلي تفتان ما گفت و گويي را با مسئولين و معتمدين داشته است كه در ادامه مي خوانيد:
 
* یوم الله ۲۲ بهمن ماه روز وحدت و اتحاد و جشن ملی مردم ایران بود
امام جمعه شهرستان خاش درحاشيه راهپيمايي 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت و حساس بودن راهپیمایی امروز  بعنوان یک مناسبت و جشن مهم ملی اظهار كرد: یوم الله ۲۲ بهمن ماه روز وحدت و اتحاد و جشن ملی مردم ایران بود و  این روز از این جهت اهمیت دارد که همه مردم از هر عقیده و سلیقه سیاسی، سنی و شیعه، مسیحی و کلیمی همه و همه در آن حضور داشتند.
 
حجت الاسلام محمدحسين ميري افزود: مردم به این مناسبت اعتقادی و ملی نگاه می‌کنند چون این روز سرآغاز آزادی مردم و زمینه ساز حضور مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به ویژه تعیین سرنوشت شان است.
 
وي بيان كرد: حضرت امام راحل(ره) معتقد بودند تحول معنوی که توسط انقلاب اسلامی در ملت ایران و دیگر مسلمانان جهان ایجاد شد از سرنگونی طاغوت مهم‌تر است.
 
* راهپيمايي 22 بهمن امسال مشت محكمي بر دهان ياوه گويان آمريكا زد
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در حاشيه راهپيمايي 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار كرد: ایام‌الله دهه فجر همواره فرصت ارزشمند برای ارائه دستاوردهاي نظام و 22 بهمن نيز در همين راستا جهت اثبات ولايتمداري و وفاداري به نظام است.
 
مولوي محمدعلي شهنوازي  با اشاره به اینکه رژیم پهلوی با ظلم و استبداد در پی تسلط بر مردم بود، ادامه داد: ایمان و اراده مستحکم مردم که با تأسی به رهنمودهای امام راحل پیوند خورد به خوبی توانست ملت را برابر طاغوت و ظلم و فساد پهلوی پیروز کرده و انقلاب اسلامی را به منزل حقیقی برساند.
 
وي بیان کرد: مردم ما همیشه در میدان بودند و خودشان را نشان داده‌اند و دشمن نیز از این حضور هراس دارد.
 
* 22 بهمن ماه مانور بزرگ و عظیم ملت بزرگ ایران در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی بود
رابط نهاد نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت شهرستان خاش در حاشيه مراسم راهپيماييدر گفت و گو با خبرنگار ما، با اشاره به اهمیت راهپیمایی امروز، اظهار كرد: ۲۲ بهمن ماه مانور بزرگ و عظیم ملت بزرگ ایران در مقابل دشمنان، بدخواهان و کینه‌توزان انقلاب اسلامی بود.
 
مولوي يعقوب حسين بر ادامه داد:‌ در ۲۲ بهمن امسال ملت ایران از هر قشر و گروه و جناح سیاسی و مذهبی با وحدت و هم‌دلی در راهپیمایی حضور داشتند  و خشم مقدس خود را علیه استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل غاصب نشان دادند.
 
وي ضمن تشکر از حضور حماسی شهروندان، بیان کرد: ملت غیور ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز اقتدار نظام اسلامی را به دنیا نشان دادند.
 
مولوي حسين بر حضور مردم در صحنه را سبب بیمه شدن انقلاب دانست و تصریح کرد: مردم ایران در 38  سال پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند از رهنمودهای ولی فقیه اطاعت می‌کنند.
 
* باید نسل‏های بعدی با رشادت‌ها و دلاوری‌های انقلابیون آشنا شوند
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش نيز در ادامه به خبرنگار ما  گفت:‌ باید نسل‏های بعدی نیز با رشادت‌ها و دلاوری‌های انقلابیون آشنا شده و رهروان راه آن جوانان غیور ولایت‌مدار باشند.
 
سرهنگ حسن فضلي ادامه داد: دهه فجر معجزه آن رادمرد تاریخ، خمینی بت‌شکن است که به جوانان امروز ما یاد داد که اگر با اسلحه ایمان و عمل به جنگ شیطان بروند، به طور قطع و یقین پیروز می‌شوند.
 
وي بیان کرد: شاه ملعون با آن همه مال و ثروت و حمایت ابرقدرت‌ها با جهاد جوانان ولایت‌پذیر فرار کرد و همچون موشی به سوراخی پناه برد.
 
سرهنگ فضلي با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی و تشکر از حضور مردم در این حماسه ی پرشکوه بر حضور همیشگی شهروندان خاشی در این حماسه های باشکوه سیاسی تاکید کرد.
 
* مردم در يوم‌الله ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات خود اضافه کردند
مدير آموزش و پرورش شهرستان خاش نيز در ادامه به خبرنگار ما گفت: مردم شهیدپرور خاش امروز با حضور چشمگیر خود در یوم‌الله ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات خود اضافه کردند.
 
قاسم كوچكزايي با بیان اینکه حضور امروز مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشمگیرتر از سال‌های گذشته بود، تصریح کرد: مردم شهیدپرور خاش در این روز بزرگ حماسه دیگری را خلق کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله۲۲ بهمن نشانه حمایت آنان از نظام و رهبری و عمق بصیرت و دشمن‌شناسی است.
 
* ملت غیور ایران در مقابل تندبادهای مخالف نظام سیاسی کشور ایستادگی کردند
فرماندار خاش نيز در ادامه به خبرنگار ما گفت:  ملت غیور ایران اسلامی در مقابل تندبادهای مخالف نظام سیاسی کشور ایستادگی کردند و بعد از 38 سال همچنان توفنده و پایبند رو به‌جلو پیش می‌روند.
 
محمداكبر چاكرزهي تصريح كرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول 38 سالی که از عمر بابرکتش می‌گذرد، همواره از ناحیه دشمنان خارجی مورد تهاجم قرار گرفته است.
 
وی خاطرنشان کرد: دشمنان با دسیسه‌ها و کودتاهای مختلف سعی در نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند که از جمله آن می‌توان به جنگ تحمیلی هشت ساله عراق اشاره کرد.
 
* این حضور کم‌نظیر و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام مهمی را به غربی‌ها رساند
مسئول عقيدتي سياسي تيپ 288 مستقل زرهي شهرستان خاش نيز در ادامه در گفت و گو با خبرنگار ما با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: این حضور کم‌نظیر و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام مهمی را به غربی‌ها رساند.
 
حجت الاسلام محمدجواد رحماني افزود: بی‌تردید حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال نسبت به گذشته از نظر کمی و کیفی ارتقا می‌یابد و این مهم پشتوانه نظام اسلامی خواهد بود.
 
وي گفت:  حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی پس از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نشان‌دهنده استمرار آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب اسلامی در میان نسل جوان است.
 
*  مردمی بودن مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی است
سرطايفه مرادزهي سيستان و بلوچستان نيز در گفت و گو با خبرنگار ما مردمی بودن را مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: وفاداری و میثاق مردم ولایتمدار با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری برگ زرینی در تاریخ ملت است.
 
عبدالعزيز مرادزهي ﺣﻀﻮر دﺷﻤﻦ‌ﺷﮑﻦ ﻣﺮدم در راهپیمایی امروز را موجب خنثی شدن دﺳﯿﺴﻪ‌ھﺎی دﺷﻤﻨﺎن دانست و تاکید کرد: مردم ولایتمدار خاشی امروز در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن همانند همه ساله با حضور پرشکوه و گسترده خود در راهپیمایی مشتی محکم به دهان یاوه گویان زدند.
 
وی خاطرنشان کرد:  مردم امروز  ارادت خودشان را به ولایت فقیه نشان دادند  و با حضور پررنگ و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که همچنان پشتیبان این نظام هستند.
 
* راهپیمایی  عظیم امروز  تبلیغات دشمن علیه نظام را خنثی می‌کند
رييس دانشگاه پيام نور خاش در گفت و گو با خبرنگار ما بيان كرد: این روز با حضور و شرکت میلیونی و یکپارچه ملت‌ بی‌تردید در تاریخ ماندگار شده است و دشمنان از این حضور آگاهانه درمانده و مأیوس شدند .
 
مهرالله ريگي پیروزی انقلاب اسلامی را سبب شکست استبداد و استکبار در مقابل ملت ایران عنوان کرد و افزود: راهپیمایی  عظیم امروز  تبلیغات دشمن علیه نظام را خنثی می‌کند.
 
وی اظهار کرد:‌ ایران اسلامی ۳۶ سال بالندگی و اقتدار خود را از ولایت دارد و اکنون دشمن با برنامه‌ریزی‌های از قبل تعیین شده از میان اهالی انقلاب یارگیری می‌کند تا اعتقادات ما را از بین ببرد که مردم باید با آگاهی و شناخت بیشتری در این رابطه وارد شوند.
 
* راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی عزم و اراده ملی ملت مسلمان ایران است
بخشدار مركزي خاش نيز در گفت و گو با خبرنگار ما بيان كرد: مردم بارها ثابت کرده‌اند که در مقابل تهدیدها و تفرقه‌افکنی‌های دشمن ایستادگی كردند و راه را برای نفوذ بیگانگان خواهند بست.
 
مجتبي شجاعي گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی عزم و اراده ملی ملت مسلمان ایران در حفظ و حراست از آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی و رهبر کبیر انقلاب است.
 
وی اظهار کرد: امروز  چشم جهانیان به حضور و خروش ملت همیشه بیدار ایران دوخته شد و بار دیگر مردم ایران اسلامی جهانیان را به حیرت وادار کردند .
 
* حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از وحدت و اتحاد همه اقشار است
رييس اداره تبليغات اسلامي خاش نيز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد وحدت کلمه همه اقشار مختلف مردم برای دفاع از انقلاب است.
 
حجت الاسلام محمداكبر نيري اذعان کرد: مردم بزرگترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند که همیشه و در مقاطع مختلف وفاداری خود را به نظام ثابت نموده‌اند و با وجود این پشتوانه بزرگ مردمی، جمهوری اسلامی ایران امروزه به یکی از کشورهای قدرتمند در جهان تبدیل شده است.
 
وي بیان کرد: ۲۲ بهمن یادآور روزی است که پای قدرت‌های پوشالی استکبار برای همیشه در این سرزمین قطع شد و ملت سرافراز ایران اسلامی نشان داد که در مقابل زیاده‌خواهی‌ها همچنان ایستادگی می‌کند.
 
* ۲۲ بهمن یادآور خروش مقدس ملت غیور ایران علیه ظلم و ستم و طاغوت و طاغوتیان بود
رييس مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان خاش نيز در گفت و گو با ما گفت: ۲۲ بهمن یادآور خروش مقدس ملت غیور ایران علیه ظلم و ستم و طاغوت و طاغوتیان بود و این روز عزت، آزادی و بالندگی را برای تک تک ما ایرانیان به ارمغان آورد.
 
حسين مرادي اذعان کرد: اما امروز در حالی جشن و راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن را برگزار می‌کنیم که چشم دشمنان به این رزمایش اقتدار دوخته شده است.
 
وي با بیان اینکه جوانان سلحشور ایران اسلامی با فدا کردن جان خود از انقلاب و آرمان‌های امام راحل دفاع کردند، تصریح کرد: دشمنان نظام پشت سر صدام برای نابودی ایران صف کشیده بودند که با مقاومت و رشادت دلیرمردان از خبطه شرق، غرب، شمال و جنوب کشور مواجه شدند.
 
مرادي اظهار کرد: بیست و دوم بهمن هر سال، میعاد مؤمنان و موحدان و عدالت‌طلبان و یادآوری و تجدید عهد و آغازی دیگر بر پیگیری و پافشاری بر اهداف بلند انقلاب اسلامی است.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 436440
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *