۰
با هدف ارائه آموزش هاي امدادي؛

شرکت ۵۰۰ شهروند خاشی در طرح تابستانی رویش هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش گفت: با هدف پر کردن اوقات فراغت قشرهای مختلف و ارائه آموزش های مفید و کارآمد طرح شوق و رویش این جمعیت جهت آموزش افزون بر 500 نفر از شهروندان خاش در حال اجرا است.
 شرکت ۵۰۰ شهروند خاشی در طرح تابستانی رویش هلال احمر
محمدامین حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار سرویس  فرهنگی تفتان ما، اظهار كرد: ایجاد بستر مناسب برای انجام فعالیتهای عام المنفعه بشر دوستانه و داوطلبانه در قالب طرح اوقات فراغت از دیگر اهداف اجرای طرح تابسانه شوق رویش در شهرستان خاش است.
وی بیان کرد: این برنامه برای رده سنی 12 تا 29 سال است و افزون بر 500 نفر از جوانان و داوطلبان هلال احمر از این طرح بهره مند می شوند.
حسین زهی با بیان اینکه این طرح از اول تیرماه آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد، تصریح کرد: برای کانون های دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و روستایی در چهار محور بشر دوستانه، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی برگزار می شود.
وی بیان کرد: هم اینک کار برگزاری دوره آموزشی خیاطی با ۲۱ نفر کارآموز، دوره کامپیوتر با ۱۸ نفر کارآموز، کمکهای اولیه ویژه خواهران۳۰ نفر، کلاس کمکهای اولیه برادران ۳۰ نفر و آزمون های آنلاین طرح پیمان(پیشگیری موثر از اعتیاد در جهت تامین نشاط جامعه) با بیش از ۸۰ شرکت کننده در حال اجرا می باشد.
وی اظهار كرد: برگزاری جلسات گروههای مرجع طرح ملی خادم (خانواده اماده در مخاطرات) از دیگر اولویت های این نهاد است.
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 440701
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *