۰
امام جمعه خاش:

مسلمانان میانمار نباید تنها گذاشته شوند

امام جمعه شهرستان خاش گفت: مردم مسلمان، مظلوم و ستمدیده میانمار که در روزهای اخیر مشقتها و رنج های فراوانی را از سوی جنایتکاران بودائی متحمل شده اند، نباید تنها گذاشته شوند.
 مسلمانان میانمار نباید تنها گذاشته شوند
به گزارش خبرنگار سرویس سياسي تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: طلب و یاری جستن از خداوند و گسترده کردن آئین های دعا و نیایش و راز و نیاز با پروردگار متعال، حضور در مراسم های راهپیمایی و محکوم کردن جنایتهای ظالمان، تشکیل کمپینهای حمایتی و رساندن صدای مظلومیت مسلمانان به سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری کمترین کار برای کاهش دادن دردهای مردم رنج کشیده میانمار است.

امام جمعه خاش با اشاره به دخالتهای غرب و آمریکا در امورات کشورمان افزود: پایبندی ایران در موضوع برجام و مذاکرات هسته ای بارها به اثبات رسیده و ایران هیچ چیزی برای پنهان کردن ندارد.

وی ادامه داد: سایت های نظامی و تسلیهات کشورمان متعلق به مردم ما بوده و به نمایش دادن آنها به بیگانگان کاری نادرست بوده و در این موضوع ایران حق دارد از خطوط قزمز خود صیانت کند و اجازه ندهد دشمنان از توانمندی های نظامی کشور با خبر شوند.

امام جمعه خاش تاکید کرد: بازديد از پايگاه هاي نظامي از نظر عقلی و اندیشه انسانی اقدامي نامعقول و بدور از منطق است.

امام جمعه خاش با گرامی داشت مناسبتهای هفته و از جمله فرارسیدن ایام گرامی داشت هفته دفاع مقدس و فصل بازگشایی مدارس گفت: روزهای با برکتی در پیش است که ضرورت دارد برای تبئین فرهنگ ایثار و شهادت همه اقشار جامعه پای کار باشند و در مبحث تعلیم و تربیت نیز برای کیفیت بخشیدن به آموزش ها تلاش شود.
انتهای پیام/
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 441335
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *