۰

لزوم نظارت بر قیمت میوه و تره‌بار و سبزی در بازار سراوان

معاون فرماندار سراوان گفت: نظارت بر قیمت میوه و تره‌بار و سبزی همواره با تیم های مشترک انجام پذیرد تا حقوق مصرف کنندگان تضییع نشود.
لزوم نظارت بر قیمت میوه و تره‌بار و سبزی در بازار سراوان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،صبح امروز جلسه هماهنگی امور تعزیرات شهرستان به ریاست سید منصور بزرگزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و دیگر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
سید منصور بزرگزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در این جلسه بر نظارت عرضه مواد غذایی فاقد کیفیت و مضر در مغازه ها تأکید کرد.
وی همچنین خطاب به متولیان امر نظارت گفت: بازدید و نظارت مستمر بر مصالح ساختمانی، روند توزیع سوخت جایگاه ها، آموزشگاه های آزاد، مؤسسات زبان، مهد کودک ها و مراکز خدمات کامپیوتری در دستور کار قرار گیرد.
وی نیز در ادامه افزود: نظارت بر قیمت میوه و تره بار و سبزی همواره با تیم های مشترک انجام پذیرد تا حقوق مصرف کنندگان تضییع نشود.
سید منصور بزرگزاده همچنین اظهار نمود: ۸۰ فقره پرونده تخلف از سوی صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده است و بایستی در این راستا اهرم های نظارتی همچنان فعال باشند.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری سراوان تصریح کرد: با توجه به اینکه خیلی از شرکت ها خدمات پس از فروش باید به مصرف کننده ارائه نمایند علیرغم دریافت حق گارانتی تعمیر و تعویض و پشتیبانی، هیچگونه خدمات و سرویس دهی انجام نمیگیرد که در این رابطه باید تدبیری از سوی صنعت، معدن و تجارت اندیشیده شود.
وی نیز با بیان این که شهرستان سراوان دروازه ورود دام زنده  قرار دارد اظهار داشت: در این شهرستان نسبت به دیگر شهرهای استان شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز هستیم.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 441814
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *