۰
مسئول کانون بسیج اساتید واحد خاش :

دهه بصیرت مشت محکمی بر دهان یاوه گویان غرب خواهد بود

مسئول کانون بسیج اساتید واحد خاش گفت: ملت ایران بارها و بارها ثابت کردند ولایت و انقلاب خط قرمز آنها است و تا آخرین نفس پای عهد خود خواهند ماند.
دهه بصیرت مشت محکمی بر دهان یاوه گویان غرب خواهد بود
زهرا سیاسر  مسئول کانون بسیج اساتید واحد خاش بمناسبت قرار گرفتن در آستانه ی سالروز حماسه آفرین ۹ دی و دهه بصیرت در گفت وگو با خبرنگار تفتان ما ، عنوان کرد: همه ی ما بعنوان مسئول در جامعه موظف هستیم با نسل جوان که سازنده سرنوشت کشور هستند رابطه ای دوستانه برقرار کنیم چرا که نسل امروز نیازمند آگاه سازی و تبیین است.

وی افزود: خدمت مسئولین با خدمتی صادقانه باشد که رضای خداوند را بدنبال داشته باشد چرا که اگر خدمت صادقانه نباشد و هر روز نسل جوان در ادارات گرفتار بروکراسی اداری باشند و مشکلات حل نشود گله مندی آنها بیشتر و باعث ناامیدی و فاصله گرفتن این نسل از جامعه خواهیم شد.

سیاسر اظهار کرد: ما در هر جایگاهی که هستیم استاد، معتمد، علما و... هنگامی موفقیت با ما خواهد بود که همراه  جوان کار کنیم نه برای جوان. امروز هدف دشمن نشانه گرفتن افکار و اذهان نسل جوان است و اگر این نسل را با خود همراه نکنیم و از آنها فاصله بگیریم بی شک دشمن موفق خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت صحیح بیان کرد: زمینه تربیت صحیح در تمامی  عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... باید فراهم شود هنگامی که جوان همراه و ناظر مسئولین باشد و با آنها ارتباط داشته باشد و حقیقت را از نزدیک ببیند دشمن هرگز قادر به مهار کردن افکارنخواهد شد.

مسئول کانون بسیج اساتید  واحد خاش تصریح کرد: مردم ما در حماسه تاریخی ۹ دی نشان دادند تا پای جان بر عهدی که با ولایت بسته اند خواهند ماند و استکبار و ابر قدرت های شرق و غرب هرگز قادر به شکست چنین ملتی نخواهند شد.

سیاسر در پایان حضور آحاد مردم ولایت مدار و انقلابی را درراهپیمایی ۹ دی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی خواند و گفت: حضور مردم به مانند سایر سالها تاریخ ساز خواهد بود چرا که این ملت با اسلام و آرمان های انقلاب تا پای جان خواهند ماند.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 453633
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *