۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

ايجاد شكاف و اختلاف بين شيعه و سني از مهمترين برنامه هاي دشمنان است/ سکوت‌کنندگان در برابر حادثه دردناك نیجریه حامی ظالمان هستند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: ايجاد شكاف و اختلاف بين شيعه و سني از مهمترين برنامه هاي دشمنان است و استكبار جهاني ايجاد تفرقه بين اين دو مذهب را با خود به گور مي برد.
ايجاد شكاف و اختلاف بين شيعه و سني از مهمترين برنامه هاي دشمنان است/ سکوت‌کنندگان در برابر حادثه دردناك نیجریه حامی ظالمان هستند
به گزارش تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نماز جمعه شهرستان خاش، با دعوت نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: اگر دانشگاه هاي ما درست و تهذيب شود و دانشجوها مهذب باشند كشور ايران اسلامي به سعادت و رستگاري مي رسد.
وي با تاكيد بر اينكه علم و دانش بدون تهذيب بي فايده و بي عمل است، گفت: دانشگاه و حوزه هاي علميه اهل تشيع و تسنن از يكديگر جدا نيستند و اگر اختلافي ميان آنها باشد كشور و اسلام و حتي ملت هلاك مي شوند.
مولوي شهنوازي با اشاره به ماه ربيع الاول، بيان كرد: ماه ربيع الاول ماه وحدت، برادري، برابري و همبستگي در مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي است و بايد با اين اتحاد و وحدت مشت محكمي بردهان آنهايي كه چشم ديدن وحدت را ندارند، بزنيم و اجازه ندهيم بيگانگان بين اهل تشيع و تسنن اختلاف و جدايي ايجاد كنند.
وي با تاكيد بر الگوگيري مسلمانان از حضرت محمد(ص)، اذعان كرد: با حركت در مسير سيره و روش پيامبر اكرم(ص) سبب سعادت در دنيا و آخرت مي شود و پيروي از دستورات خاتم پيامبران پيروي از دستورات دين مبين اسلام است.
مولوي شهنوازي با اشاره به هفته وحدت، تاكيد كرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامي به دنبال ايجاد دو دستگي و شكاف هستند و از هر فرصتي براي برهم زدن وحدت، امنيت و ثبات اين مملكت استفاده مي كنند.
وي اذعان كرد: بر همه آحاد ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي واجب است كه در کنار هم و با هم باشند و در واقع برای دشمنان سخت است که یک حکومت بر مبنای قرآن و ولایت فقیه باشد.
مولوي شهنوازي با اشاره به به هفته ثبت احوال، گفت: سازمان ثبت احوال از جمله سازمان‌هایی است که همگان از بدو تولد تا وفات به آن سر و کار دارند چراکه این سازمان امور هویتی جامعه را در دست دارد و از همین روی از اهمیت بالایی برخوردار است.
 وي ضمن محكوم كردن جنايات دردناك و تاسف بار نيجريه، اذعان كرد: واقعا سكوت مجامع بين الملل و مدعيان حقوق بشر در اين مواقع بسيار تعجب بار و تاسف بار است و تمامي امت اسلامي خواستار پيگيري اين جنايت از سوي سازمان هاي مربوطه هستند.
وي خاطرنشان كرد: چرا مدعیان حقوق بشر در جایی این‌گونه جنایات را محکوم و در جایی دیگر سکوت می‌کنند و سکوت آنان نشان می‌دهد که آنان تنها با دروغ‌پردازی به دنبال اسلام هراسی هستند.
امام جمعه اهل سنت خاش با اشاره به انتخابات آينده مجلس، بيان كرد: مردم و شهروندان بايد در انتخهاب فرد مصلح و شايسته دقت كنند و با آگاهي كامل نسبت دادن راي اقدام كنند و قوميت و طايفه گرايي را در انتخابات كنار بگذاريم و مسائل جناحي و طايفه اي را فداي آينده خود نكنيم.
وی به نقشه‎های شوم دشمن در تحریف و تخریب انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن با برنامه‎ریزی‎های از قبل انجام شده سعی در نشانه‎گیری نظام و انقلاب اسلامی ایران دارد تا بتواند مردم ایران را از وحدت دور کند.
مولوي شهنوازي بر حفظ وحدت و اهمیت آن سفارش و اظهار کرد: ما در ایران اسلامی پرچم‌دار وحدت هستیم و جامعه اسلامی را یک جامعه دانسته و به تعبیر امام راحل به هر کسی که دم از تفرقه می‌‌زند به عنوان زبان شیطان نگاه می‌کنیم.
انتهاي پيام/
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 422517
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *