۰
امام جمعه موقت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته:

حضور حماسي مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن تير خلاصي بر توطئه ها و نيرنگهاي دشمنان نظام بود/ مسئولان با مشغول كردن خود به موضوعات انتخاباتي از خدمت به مردم غافل نمانند

امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: حضور حماسي مردم در راهپيمايي 22 بهمن تير خلاصي بر توطئه ها و نيرنگهاي دشمنان نظام بود و نشان از بصيرت و آگاهي ملت ايران داشت.
حضور حماسي مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن تير خلاصي بر توطئه ها و نيرنگهاي دشمنان نظام بود/ مسئولان با مشغول كردن خود به موضوعات انتخاباتي از خدمت به مردم غافل نمانند
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام عيسي كياني در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با قدردانی از حضور پرشكوه مردم شهرستان خاش در راهپيمايي وحدت آفرين 22 بهمن، اظهار كرد: اين حضور نشان از تداوم انقلاب شكوهمند ايران اسلامي دارد و سبب بالندگي و پويايي جهان اسلام است.
 
وي با بيان اينكه دشمنان به حضور ملت غيور ايران در راهپيمايي چشم دوخته بودند، افزود: دشمنان نظام با چشمان خود ديدند كه مردم ايران اسلامي همچنان پشتيبان نظام و رهبري هستند و آنها با اين حضور مايوس و نااميد شدند.
 
حجت الاسلام كياني خاطرنشان كرد: راهپيمايي 22 بهمن در جهان منحصر به فرد است و نشان از وحدت و اتحاد اجتماعي و سياسي مردم دارد و سبب ماندگاري ماهيت انقلاب اسلامي بعد از چندين دهه پرشكوه است.
 
وي اذعان كرد: ملت غيور ایران با حضور خود بار دیگر با آرمان‌های مقدس شهداء و امام شهداء و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند و تداوم انقلاب را تضمین کرده و تمامی فتنه‌های دشمن را خنثی کردند.
 
امام جمعه موقت شهرستان خاش با اشاره به انتخابات 7 اسفند، گفت: در نظام انتخابات تعيين كننده سرنوشت ملت است و بايد ملت ايران تمام سعي و تلاش خود را انجام دهند و با بصيرت و اگاهي بر سر صندوق هاي راي حاضر شوند و به كانديداي اصلح راي دهند.
 
وي افزود: دشمنان نظام زماني كه مي بيينند كه مردم قوي تر از هر سال در صحنه هاي سياسي حضوري پرشكوه و با صلابت دارند مايوس مي شوند و تهديدات خود را بي اثر و بي نتيجه مي بينند.
 
حجت الاسلام كياني با اشاره به پیروزي های چند روز اخير ارتش سوریه در مقابل گروه تکفیری داعش، بيان كرد: ترک کردن میز مذاکره توسط ترکیه و عربستان نشان از حمایت آنها از این گروه و عصبانیت از شکست‎های اخیر آنان دارد.
 
وی با بیان اینکه ماهیت اصلی مدعیان دروغین صلح و مبارزه با تروریسم بر همگان آشکار شده است، خاطرنشان كرد: گروه تكفيري داعش فرزند ناخلف آل سعود از حیث تامین امنیت مالی و دست‌نشانده استكبار جهاني از حیث تفکر است که تمامي اینها نقشی مهم را در راستای تامین منافع اسرائیل ایفا می‎کنند.
 
حجت الاسلام كياني با اشاره به 25 بهمن سالروز صدور حکم تاریخی امام راحل مبنی بر ارتداد و اعدام سلمان رشدی افزود: دين مبين اسلام کامل‌ترین دین در ميان تمامي ادیان الهی است و گسترش فرهنگ اصیل اسلام و قرآن امری لازم و ضروری است.
 
امام‌جمعه موقت شهرستان خاش با اشاره به دستاوردهای انقلاب، گفت: تحول ملتی شجاع، تحول ملتی جهادگر، سبقت در دفاع، تحول در ملتی شهادت‌طلب و ایثارگر و ایجاد ملت همیشه در صحنه و ملت پیروز بر نفس از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
 
وي با اشاره به ديدار رهبر انقلاب با كاركنان نيروي هوايي ارتش، اذعان كرد: مقاوم‎سازی اقتصاد از جمله مسائل اصلی کشور  است و در اين شهرستان مسئولان بايد در خصوص اقتصاد مقاومتي كار كنند و از همايش ها و سخنراني هاي بي فايده براي مردم بپرهيزند و براي اشتغال جوانان تلاش كنند.
 
حجت الاسلام كياني با اشاره به سالروز ولادت حضرت زينب(س)،  خاطرنشان كرد: حضرت زینب کبری(س) داراي مقام علمي و عملي در دين اسلام بود و با خطبه هاي خود در شام سبب نهضت عاشورا در تاريخ شد.
 
وي با اشاره به نامگذاری ولادت زینب کبری(س) به عنوان روز پرستار، اظهار کرد: پرستاران باید با جان و دل به بیماران خدمت کنند که این مهم اجری عظیم در نزد خدا دارد.
 
انتهاي پيام/
 
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 426881
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *