۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

دستگیری تفنگداران آمریکایی نشان از عظمت و قدرت سپاه در منطقه دارد/ فتنه‌گران صلاحیت هیچ پست و مقامی را ندارند و تاييد نخواهند شد

امام جمعه شهرستان خاش گفت: دستگیری تفنگداران آمریکایی نشان از عظمت و قدرت سپاه در منطقه دارد و اين اقدام مايه افتخار و مباهات ايران اسلامي در جهان است.
دستگیری تفنگداران آمریکایی نشان از عظمت و قدرت سپاه در منطقه دارد/ فتنه‌گران صلاحیت هیچ پست و مقامی را ندارند و تاييد نخواهند شد
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با سفارش نمازگذاران به رعايت تقواي الهي،اظهار كرد: همانا پرهیزکاران در بهشت‌ها و باغ‌ها و رودهای جاری زندگی دائمی خواهند داشت.
وی با تبریک ولادت امام حسن عسگری (ع) گفت: دوران امام حسن عسگری در خفقان خاص آن زمان بود و ایشان دورانی حساس و متفاوت را سپری کردند.
حجت الاسلام ميري با تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: ایشان بانویی نمونه و اسوه برای دختران ما در جامعه اسلامی هستند زیرا با رعایت حجاب و حفظ عفاف در عرصه‌های موردنیاز حضور داشتند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، افزود: نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی و امام جمعه فرمانده این قرارگاه است. به همین جهت مورد هجمه دشمنان است. نمازگزاران به عنوان نیروهای قرارگاه با ستاد نماز جمعه همکاری کنند.
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به اینکه جرم فتنه‌گران روز به روز بیشتر می‌شود، یادآور شد: اینها صلاحیت هیچ پست و مقامی را ندارند. کودتای مخملی و رنگی 88 با حضور مردم شکست خورد. اگر حضور و تدبیر رهبری نبود، دشمن موفق این فتنه بود. ما هنوز با آثار شوم این فتنه دست به گریبانیم. نمی‌توان ابعاد آن را حساب کرد.
وي با تشکر از نیروی دریایی سپاه برای حفظ و حراست از آب‌های وطن اظهار كرد: نیروی دریایی سپاه جمهوری اسلامی ایران در برخوردی که با دو قایق آمریکایی داشت، 10 تفنگدار آمریکایی که حدود دو کیلومتر وارد آب‌های ایران شده بودند را دستگیر کرد.
حجت الاسلام ميري تصریح کرد: سپاه بعد از سپری شدن مراحل قانونی و بررسی مسائل امنیتی، با اطمینان از اینکه حضور آمریکایی‌ها در آب‌های ایران عمدی نبوده و به دلیل خراب شدن قایق‌هایشان مجبور به تغییر مسیر شده‌اند، آنان را آزاد کرد.
وی گفت: عذرخواهی آمریکایی‌ها و تماس‌های مکرر وزیر امور خارجه آمریکا برای آزادی 10 نظامی دستگیر شده در آب‌های جزیره فارس در خلیج فارس نشان داد که آنها نیز به خوبی به قدرت و عظمت نیروهای نظامی ایران و اقتدار آنها پی برده‌اند.
حجت الاسلام ميري افزود: همه ناوگانی که آمریکایی‎ها به خلیج فارس می‌فرستند تحت نظارت و کنترل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و واکنش به موقع فرزندان ملت در سپاه در کنترل و حراست از مرزهای کشورمان نشان داد که تیزبینی و هوشیاری سپاه در این زمینه دائمی و مقتدرانه است.
وي با اشاره به سالروز شهادت شهید نواب صفوی و همراهانش شهیدان طهماسبی، ذوالقدر، واحدی از فدائیان اسلام گفت: شهید نواب صفوی در اوج خفقان و استبداد علم نورانی اسلام را استوار کرد و تا پای جان از ارزش‌های اسلام دفاع کرد و به هدایت و روشنگری ادامه داد.
حجت الاسلام ميري با اشاره به چهلمین روز شهادت شهید محمد احمدی جوان، اظهار كرد: این شهید بزرگوار از جوانان مؤمن متعهد و انقلابی منطقه بودند که مزد اخلاص خود را نیز با نائل شدن به مقام شهادت دریافت کرد
.
انتهاي پيام/
جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 424369
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *