۰
ضمن سردادن فریاد «مرگ برآمریکا»؛

راهپیمایی اعتراض آميز مردم شهرستان خاش علیه کشتار مسلمانان نیجریه + تصاوير

مردم انقلابي شهرستان خاش پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی، جنایات ارتش نیجریه علیه شیعیان این کشور را محکوم کرده و خواستار احقاق حقوق شیعیان این کشور از سوی جهان اسلام و مجامع بین‌المللی و آزادی رهبر شیعیان نيجريه شدند.
راهپیمایی اعتراض آميز مردم شهرستان خاش علیه کشتار مسلمانان نیجریه + تصاوير
به گزارش تفتان ما، مردم همیشه در صحنه، بصیر و ولایتمدار شهرستان خاش پس از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با شرکت عظیم در راهپیمایی علیه مسببان کشتار و به شهادت رساندن جمع بسيار زيادي از شیعیان مظلوم کشور نیجریه این عمل وحشیانه را محکوم کردند.
مردان و زنان خاشي با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس جنایات صورت گرفته در نیجریه را محکوم کردند.
این نمازگزاران بر این باور بودند که بیداری مردم مسلمان برای افزایش بصیرت و آگاهی در جامعه ضروری بوده و جلوگیری از بروز جنایت‌ها و کشتار انسان‌های بی‌گناه، بیداری اسلامی و افزایش بصیرت مردم را می‌طلبد.
نمازگزاران خاشي اقدامات غربی‌ها به ویژه آمریکا در حمایت از گروهک‌های تروریستی، افراطی و تکفیری را عامل گسترش خشونت در جهان اسلام دانسته و با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» آن را محکوم کردند و خواستار شکستن سکوت جوامع بین‎المللی در خصوص مسلمان‎کشی در جهان و آزادی هرچه سریع‌تر رهبر شیعیان نیجریه شدند.
به گزارش خبرنگار سياسي تفتان ما، ارتش نیجریه هفته گذشته در جنایتی غیرانسانی دست به کشتار بیش از 800 شیعه در این کشور زد.
آنها همچنین به منزل شیخ الزکزاکی حمله کرده و علاوه بر کشتن پسرش، وی و همسرش را نیز زخمی کرده و آنها را ربودند.
در پی این حادثه، روحانی رئیس جمهور کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با همتای نیجریه‌ای خود خواستار آزادی هر چه سریعتر رهبر شیعیان این کشور و توقف حملات خشونت‌بار علیه مردم این کشور شد.

.

.

.

.
.
انتهاي پيام/
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب: 422518
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *