۰

تشکیل ستادهای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در سیستان و بلوچستان

معاون رئیس‌ کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: در حال‌ حاضر ستادهای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در 10 شهرستان سیستان و بلوچستان تشکیل شده است.
تشکیل ستادهای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمدعلی حمیدیان ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از جرم شهرستان نیکشهر به بررسی و رصد جرائم و تخلفات انتخاباتی پرداخت.
معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بر ضرورت پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی تاکید کرد و گفت: پیش‌بینی، شناسایی و ارزیابی تدابیر موثر در راستای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی باید به نحو موثر و عملیاتی در ستادهای پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی مدنظر تمامی نهادها و سازمان‌های متولی در حوزه‌های انتخاباتی استان قرار گیرد.
این مسئول ادامه داد: در حال‌حاضر ستادهای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در 10 شهرستان سیستان و بلوچستان تشکیل شده است.
فرماندار شهرستان نیکشهر نیز از آمادگی کامل این شهرستان در برگزاری انتخابات مطلوب و با مشارکت حداکثری آحاد مردم خبر داد و گفت: آرامش فضای انتخاباتی خصوصا در مقطع فعلی در پیشگیری از بروز هرگونه التهاب و تشنج فضای سیاسی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.
صاحب گل صالحی همچنین بر ضرورت اتخاذ تدابیر موثر در حوزه پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد و بیان داشت: بعضا برخی از شایع‌ترین مصادیق جرائم انتخاباتی همچون تبلیغات زود هنگام، ترویج شایعات انتخاباتی، دامن زدن به التهابات سیاسی و سیاه نمایی فضای اجتماعی در شبکه‌های اجتماعی به چشم می‌خورد.
وی ابراز امیدواری کرد: با مدیریت مطلوب این فضا از بروز تخلفات انتخاباتی پیشگیری شود.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 423554
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *