۰

جشنواره وحدت و دوستی ویژه کودکان و نوجوانان مذاهب در زاهدان آغاز شد

با حضور معاون ادیان و مذاهب اداره‌کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشنواره وحدت و دوستی ویژه کودکان و نوجوانان مذاهب در زاهدان آغاز به کار کرد.
جشنواره وحدت و دوستی ویژه کودکان و نوجوانان مذاهب در زاهدان آغاز شد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، صبح امروز با حضور معاون ادیان و مذاهب اداره‌کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان در مجتمع شهید عالی زاهدان، جشنواره وحدت و دوستی ویژه کودکان و نوجوانان مذاهب با حضور 120 کودک شیعه و سنی به مدت سه روز آغاز شد.
معاون ادیان و مذاهب اداره‌کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه این جشنواره اظهار کرد: ترویج دوستی و همزیستی مسالمت‌آمیز میان مذاهب اسلامی، ضرورت تعامل کودکان و نوجوانان مذاهب اسلامی از جمله مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
علی‌ علیپور با بیان اینکه این جشنواره مصوب کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای توسعه و امنیت پایدار شرق کشور است، ادامه داد: برگزاری هشت کارگاه شامل نقاشی، ماسک سازی، کلاژ، سرود، نمایش، کتاب‌سازی، خمیربازی و بازهای محلی از جمله مهمترین فعالیت‌های مورد نظر در این جشنواره است.
این مسئول گفت: این جشنواره‌ها با هدف افزایش تعامل و همزیستی در استان‌هایی که دارای تنوع اقدام و مذاهب هستند، برگزار می‌شود.
وی گفت: 120 کودک شیعه و سنی در این جشنواره با ارائه آثار شرکت کرده‌اند.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 423662
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *