۰

مشارکت حداکثری در انتخابات آینده‌ کشور را تأمین و تضمین می‌کند

امام جمعه نیکشهر با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‎تواند آینده‌ کشور را تأمین و تضمین کند گفت: یک مجلس صالح و سالم و قوى می‎تواند بر عملکرد همه‌ دستگاه‌هاى کشور اثر بگذارد.
مشارکت حداکثری در انتخابات آینده‌ کشور را تأمین و تضمین می‌کند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حجت‌الاسلام احمد لطفیان سرگزی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه نیکشهر در مسجد جامع الزهرا (س) این شهر با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات مصونیت‌بخشی برای کشور است زیرا آن چیزى که هیبت این ملت را حفظ می‎کند اقتدار قوای سه‌گانه کشور است.
امام جمعه نیکشهر افزود: 22 بهمن نیز یکی دیگر از روزهایی است که هرچه حضور پررنگ‌تر باشد، اعتبار و ارزش ملى بالاتر خواهد رفت.
 وی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‎تواند آینده‌ کشور را تأمین و تضمین کند، یک مجلس صالح و سالم و قوى می‎تواند بر عملکرد همه‌ دستگاه‌هاى کشور اثر بگذارد.
لطفیان سرگزی گفت: آنچه در انتخابات لازم است رقابت سالم بدون تهمت‌زنى و بدگوئى به یکدیگر است.
وی با تاکید بر اینکه مجریان انتخابات در اجراى درست انتخابات، دقت کامل را به کار ببرند، گفت: مسئولان از توطئه‌ دشمن در کار انتخابات غافل نشوند.
خطیب نماز جمعه نیکشهر افزود: آن کسانى هم که در انتخابات رأى نمى‌آورند، حواسشان جمع باشد تا حوادث تلخ 88 مجدد تکرار نشود.
لطفیان سرگزی ضمن گرامیداشت مناسبت‌های هفته، بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 424470
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *