۰

مشارکت مردم در انتخابات، توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کرد

امام جمعه زاهدان گفت: حضور باشکوه و پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند، توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کرد.
مشارکت مردم در انتخابات، توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کرد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: مشارکت بیش از 60 درصد مردم در انتخابات هفتم اسفند، نشان از وفاداری آنها به نظام و ولایت و رهبری دارد.
امام جمعه زاهدان، افزود: حضور مردم در انتخابات نشان داد که آنها نسبت به سرنوشت کشور، بی‌تفاوت نبوده و خود را مسئول می‌دانند.
امام جمعه شهرستان زاهدان در ادامه گفت: مشارکت مردم در انتخابات بالای 62 درصد بود که در تمام کشورهایی که دم از دموکراسی می‌زنند، بی‌سابقه است و این حضور نشان از اعتماد بالای مردم به نظام اسلامی بود.
سلیمانی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، در حمایت از نظام اسلامی و رأی دادن به آرمان‌های امام (ره) و انقلاب بود، هیچکس نباید این حضور را به نام خود ثبت کند.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه انتخابات در ایران در محیطی سالم و در امنیت کامل برگزار شد، افزود: مردم وظیفه خود را انجام دادند و حالا نوبت مسئولان است که دین خود را ادا کنند؛ برای این کار باید روی تحقق اقتصاد مقاومتی، ادامه حرکت علمی و جلوگیری از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمنان تأکید کنند.
نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان همچنین با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: این بانوی بزرگوار، سیده زنان عالم هم در این دنیا و هم در آخرت هستند زیرا آن بزرگوار فرزند کاروان سالار انسانیت، بزرگ پرچمدار فضیلت حضرت محمد(ص) و بانوی هوشمند، با نجابت، با فضیلت و دانش وسیع حضرت خدیجه کبری(س) است.
سلیمانی افزود: فاطمه زهرا(س) نمونه و الگوی یک زندگی کامل و معنا‌دار است به طوری که آن حضرت به عنوان عصاره یک انسان کامل در تربیت فرزندان به عنوان یک مادر کامل و یک انسان به نحوی عمل کرده است که خود آنان برای جامعه در تمام عرصه‌ها و دوران‌های مختلف الگو و نمونه بوده‌اند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تمامی بیانات رهبری در دیدار با خبرگان رهبری را فصل الخطاب مسئولان و مردم دانست.
امام جمعه زاهدان اقدام کشورهای عربی در معرفی کردن حزب الله به عنوان تروریست را محکوم کرد.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 429116
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *