۰

کمک بیش از یک میلیارد ریالی کمیته امداد به مددجویان زاهدانی

مدیر کمیته امداد زاهدان از اختصاص مبلغ یک میلیارد و 571 میلیون ریال برای کمک به نیازمندان در این شهرستان خبر داد.
کمک بیش از یک میلیارد ریالی کمیته امداد به مددجویان زاهدانی
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان، محمود میرامامی اظهار کرد: در بازدید از حاشیه شهر زاهدان علاوه بر رسیدگی به برخی مشکلات، ‌ملاقات‌هایی با مددجویان، دانش‌آموزان، نخبگان و دانشجویان برگزار و تصمیمات خوبی برای قشر ضعیف جامعه گرفته شده است.

وی افزود: در همین راستا این نهاد مقدس در امر خدمت‌رسانی به قشر نیازمند در طول سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی را به صورت زمان‌بندی و برنامه‌ریزی شده در دستور کار خود قرار داده تا بتواند خدمات شایسته را به نحو مطلوب‌تر در اختیار خانواده‌ها قرار دهد.

مدیر کمیته امداد زاهدان با اشاره به رسیدگی به 26 فقره از نامه‌های دریافتی و درخواست‌های نیازمندان متقاضی کمک، گفت: کمک‌های اعطایی شامل 48 میلیون و 980 هزار ریال وجه نقد، پرداخت کمک هزینه اعزام چهار نفر از مددجویان زیر پوشش به عتبات عالیات با اعتبار 72 میلیارد ریال، پرداخت کمک هزینه خرید اجاق گاز، دوچرخه مدل 26، یخچال، تلویزیون، چرخ خیاطی، فرش، رایانه، تبلت، چادر نماز و ... بوده که به آنان اختصاص یافته است.

میرامامی گفت: در طول سال امدادگران این نهاد مقدس با دیدار و سرکشی از منازل مددجویان حاشیه شهر زاهدان و مردم نیازمند از نزدیک وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانوارها را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

وی از کمک بیش از یک میلیارد ریالی به مددجویان این شهرستان در سال‌جاری خبر داد و  گفت: همچنین اعتباراتی برای خرید چهار واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش اختصاص یافته است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 424653
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *