۰

بهره‎برداری از 975 پروژه در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی سیستان و بلوچستان گفت: در دهه فجر امسال 975 پروژه در سراسر سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
بهره‎برداری از 975 پروژه در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان، غلامرضا مالکی افزود: براساس پیگیری انجام شده و آمار به دست آمده از 25 دستگاه و جلسات کارشناسی با حضور کارشناسان و مسئولان در زمینه پروژه‌های قابل افتتاح، 975 پروژه و طرح مختلف با اعتبار 6 هزار و 472 میلیارد ریال در دهه فجر امسال و با حضور مسئولان و مقامات مختلف محلی، شهرستانی، استانی و کشوری افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: سال گذشته در دهه فجر 542 طرح با 2 هزار و 316 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که امسال با توجه به آمار موجود، تعداد پروژه‌ها 80 درصد و اعتبار 179 درصد رشد را نشان می‌دهد.
این مسئول ادامه داد: امسال در بین دستگاه‌های اجرایی به ترتیب سازمان جهاد کشاورزی با  17 درصد، شرکت توزیع برق با 15 درصد و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با 8 درصد بیشترین تعداد پروژه‌های قابل افتتاح این دهه را به خود اختصاص داده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در توزیع شهرستانی نیز زاهدان، ایرانشهر و نیکشهر به ترتیب با 23، 2.8 و 8 درصد حائز رتبه‌های اول تا سوم در زمینه پروژه‌های دهه فجر هستند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 425219
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *