۰

رسانه‌ها در راستای تحکیم وحدت در سیستان و بلوچستان بهتر گام بردارند

نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان گفت: امروز حیات اجتماعی در گروه وحدت و اتحاد است و باید رسانه‌ها در راستای تحکیم وحدت و اتحاد در سیستان و بلوچستان بیش از پیش گام بردارند.
رسانه‌ها در راستای تحکیم وحدت در سیستان و بلوچستان بهتر گام بردارند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌ها در زمینه نشر فرهنگ تقریب و همدلی در جامعه، اظهار کرد: بعد از چند سال که نظام سلطه با همکاری کشورهای همراه خود به ایران فشار می‌آورد،پیروزی در مذاکرات هسته‌ای و برطرف شدن تحریم‌ها و بصیرت، بیداری و هوشمندی مردم ، اهداف دشمن را نقش بر آب کرد.
نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت و جایگاه‌ قلم و رسانه در قرآن، افزود: از بین 40 سوگند که در قرآن آمده دو سوگند مربوط به رسانه است که این خود نشان از اهمیت رسانه در قرآن دارد.
این مسئول ادامه داد: کار رسانه بسیار با ارزش است و در شرایط فعلی باید در پذیرش اخبار هوشمندانه عمل کرد.
وی با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی در بین جامعه، گفت: وحدت، حیات اجتماعی و حیات پنجم بشریت است.
سلیمانی بیان کرد: امروز قدرت در دست رسانه و فضای مجازی است که رسانه‌ها باید تلاش کنند تا جایگاهشان را بیش از پیش پیدا و تقویت کنند.
وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها در راستای تقویت وحدت و همدلی در سیستان و بلوچستان مسئولیت خطیری بر عهده دارند، گفت: باید رسانه‌ها با تشریح ظرفیت‌های منطقه زمینه ورود سرمایه‌گذاران را به منطقه فراهم کنند.
امام جمعه زاهدان با اشاره به مشکلات خبرنگاران و رسانه‌ها در سیستان و بلوچستان، تاکید: رسانه‌ها باید در شورای اداری به تشریح خواسته‌ها و مشکلات خود بپردازند و خانه مطبوعات استان نیز در راستا پیگیری مسائل و مشکلات خبرنگاران فعال‌تر عمل کند.
در ادامه این نشست برخی از مدیران رسانه‌ها به تشریح مشکلات خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌های منطقه پرداختند.
انتهای پیام/ thvs
يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 425220
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *