۰

انقلاب اسلامی‌ ایران ‌برای گسترش جغرافیا و خاک بنیان نهاده نشد/‌شهدا غیرتمندانه و مردانه از نظام ‌دفاع کردند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی‌ ایران ‌برای گسترش جغرافیا و خاک بنیان نهاده نشد، گفت: ماموریت انتقلاب حفظ ارزش‌های بنیادین است.
انقلاب اسلامی‌ ایران ‌برای گسترش جغرافیا و خاک بنیان نهاده نشد/‌شهدا غیرتمندانه و مردانه از نظام ‌دفاع کردند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز ‌در ‌یادواره سربازان شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی‌ مانند انقلاب نبی مکرم اسلام برای گسترش جغرافیا و خاک نیامد.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران مانند انقلاب پیامبر (ص) ماموریت دارد ‌در زمینه ارزش‌های بنیادین، ایمان، یقین و تقوای افراد را متحول کند.
امام جمعه زاهدان گفت: هنر رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس حفظ تمامیت ارزی بود نه تصرف اراضی دیگران.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران آمد تا اراده و نیت و هدف مردم را متعالی کند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: ‌هزاران شهید نیروی زمینی ارتش در کنار سپاه، نیروی انتظامی و بسیج از نظامشان چنان دفاع کردند که دشمنان پروژه حمله به ایران را که روی میز بود را برداشته و نتوانستند غلطی کنند.
امام جمعه زاهدان افزود: بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان برگزاری یادواره‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید عکس و قاب شهدا با افتخار در اتاق‌های پذیرایی خانواده شهدا و هر محفلی نصب باشد‌.
وی ادامه داد: شهدا از افتخارات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که نباید بگذاریم به خاطره تبدیل شوند بلکه همیشه باید از آنها یاد کرده و الگوگیری کنیم.
امام جمعه زاهدان گفت: ما وظیفه داریم شهدای خود را معرفی کنیم زیرا غیرتمندانه و مردانه از نظام خود دفاع کرده و خون خود را اهدا کردند تا به نظام ‌جمهوری اسلامی لطمه‌ای وارد نشود.
انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 428320
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *