۰

مجلسی که تمایل به غرب داشته باشد خطرناک است/ نامزدها برای رسیدن به صندلی مجلس از ضابطه خارج نشوند

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه برای رسیدن به صندلی مجلس نباید از ضابطه خارج شد گفت: بحث هسته ای را باید از غرب گرایی جدا کنیم؛ آمریکا به هیچ اصلی پایبند نیست و مجلسی که تمایل به غرب داشته باشد نیز خطرناک است.
مجلسی که تمایل به غرب داشته باشد خطرناک است/ نامزدها برای رسیدن به صندلی مجلس از ضابطه خارج نشوند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از نطنزنا، نشست سیاسی بصیرتی نهضت روشنگری با محوریت تحلیل مسائل روز در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر خالد آباد و با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این مراسم طی سخنانی با اشاره به فرارسییدن ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب هایی در سرزمین های مختلف اتفاق افتاده که یا به پیروزی نرسیدند یا پیروزی آنها تداوم نداشته است.
حجت الاسلام علی سعیدی افزود: پیروزی و بقاء انقلاب شرایطی دارد که اگر این شرایط همراه انقلاب نباشند و یا در میانه راه از هم جدا شوند، انقلاب هر چند که به پیروزی رسیده باشد محکوم به شکست خواهد شد.
وی رهبری الهی، شریعت و آیین الهی و مردم را سه عنصر مهم در پیروزی انقلاب ها عنوان کرد و گفت: اگر به این سه رکن اصلی که به عنوان عناصر اصلی پیروزی انقلاب است توجه نشود، بدون شک همه نعمت هایی که به واسطه انقلاب به آن سرزمین رسیده است از بین می رود.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: اگر مردم بر اساس شریعت و در خط رهبر الهی حرکت کنند هیچ قدرتی قادر نخواهد بود به حرکت و انقلاب آن ها آسیب بزند.
وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب نمونه در جهان بود که با داشتن آن سه رکن اصلی پیروز شد و امروز به یمن ایستادگی مردم به پای امام راحل و بعد از امام به پای رهبری، همچنان در اوج اقتدار از آرمان های خود دفاع می کند و هیچ قدرتی نمی تواند در برابر آن قد علم کند.
حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: امروزه انقلاب اسلامی ایران به یمن داشتن یک رهبری فرزانه و شجاع و بر اساس گفتمان دینی و انقلابی خود توانسته در جای جای این جهان پهناور نفوذ کند و علی رغم تلاش های متعدد و فراوان دشمنان انقلاب، این نفوذ معنوی همچنان ادامه دارد.
وی گفت: رهبر انقلاب در ماه های اخیر چندین بار از واژه نفوذ استفاده کرده اند و این نشان از درایت ایشان در دشمن شناسی دارد؛ رهبر انقلاب در مورد نفوذ هشدار می دهند چراکه نفوذ استکبار در حوزه های مختلف، انقلاب و آرمان های نظام را به انحراف می کشد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه برای رسیدن به صندلی مجلس نباید از ضابطه خارج شد گفت: بحث هسته ای را باید از غرب گرایی جدا کنیم؛ آمریکا به هیچ اصلی پایبند نیست و مجلسی که تمایل به غرب داشته باشد نیز خطرناک است.
وی تصریح کرد: خطر مذاکره از خطر جنگ بیشتر است، آمریکا می خواهد با مذاکره از درون به نظام و انقلاب ما آسیب بزند و مردم و مسئولان وظیفه دارند در برابر زیاده خواهی های آنان بایستند.
حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: بدون شک از منظر ملت ولایتمدار ایران حفظ و بقاء انقلاب از عمران و آبادانی منطقه شان مهم تر است و مردم این ولایتمداری را در پای صندوق های رای اثبات خواهند کرد.
وی با تاکید بر اینکه انتخابات آینده با بقیه انتخابات فرق می کند، خاطر نشان کرد: باید چه در خبرگان رهبری و چه در شورای اسلامی مجلسی تشکیل شود که در تراز انقلاب اسلامی باشد و نمایندگان آن ها بتوانند در مقابل غرب و زیاده خواهی های آنان بایستند و از آرمان های امام راحل، شهدا و رهبری دفاع کنند.
انتهای پیام/
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۵
کد مطلب: 425722
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *