۰

لزوم انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان و جدید جامعه تاکید کرد.
لزوم انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در دیدار با مدیران و فعالان ستاد دهه فجر ضمن گرامی‌داشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر زمان خروج انقلاب اسلامی از میان سنگ‌لاخ‎های ظلمت و تبلور نور از ظلمت و تاریکی با پشتوانه آیات الهی بود.
امام جمعه زاهدان با تاکید بر آیات قرآن و زندگی حضرت موسی(ع) افزود: وجود مبارک امام خمینی(ره) در میان ناباوری‎های جامعه و تحجر و کوتاه فکری علمای دینی عصر و همچنین دشمنی رژیم حاکم و حمایت شرق و غرب به عنوان اعجاز مطرح است.
وی بیان داشت: امام امت؛ انقلاب را از چمنزار و نیزار بیرون نکشید بلکه انقلاب اسلامی را از کویر خشک متحجرانه با تکیه بر آیات الهی به ثمر رساند.
سلیمانی با تاکید بر سه محور اصلی در دهه فجر امسال تصریح کرد: توجه به گذشته نظام یک واجب عینی است که نمی‌توانیم نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم و یا آن را کتمان کنیم چرا که یک امر الهی است.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: در گذشته بر کشورمان حکمرانی می‌شد و سایر جوامع بر آن نفوذ داشتند اما امروز تیم مذاکرات هسته‎ای، هیئت دیپلماسی، افراد ارشد جبهه دفاعی در برابر 1+5 چانه‌زنی می‌کنند.
وی ادامه داد: اگر کارکرد و رویکرد انقلاب اسلامی در دهه فجر برای نسل حاضر تبیین نشود قطعا ما پاسدار امینی برای خون شهدا نبودیم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر حضور پیشکسوتان به عنوان راویان انقلاب اسلامی در بین دانش‌آموزان، دانشگاهیان و مجامع مختلف تاکید کرد و افزود: ما وظیفه داریم آنچه را مشاهده کردیم به نسل جدید منتقل کنیم.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 425907
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *